maandag 24 augustus 2020

bloghop 24 augustusBella Lulu knipvel 'Magic Gnomes'


Hallo allemaal! Vandaag hebben we een vrolijke bloghop met het nieuwe Bella Lulu knipvel 'Magic Gnomes! Deze keer heb ik twee hartvomige label-kaarten gemaakt..

Voor deze hartvormige label-kaarten heb ik de Dutch Doobadoo mal 470.713.044 gebruikt. Hierop heb ik het gekleurde cardstock en het designpapier 'Vintage Roses ' van  NoorDesign op afgetekend en geknipt. Het witte cardstock heb ik met een klein wit randje daar achter gemaakt. Aan de boven- en onderkant heb ik een gaatje geknipt met de crop-a-dile en er een eyelet ingedrukt. Zo kan er door het bovenste gaatje een lint en aan het onderste gaatje heb ik een (zelfgemaakt) tassel/kwastje bevestigd.


Bij de paarse variant heb ik een ovaal shakervenster van MarianneDesign gebruikt. Op allebei de label-kaarten heb ik bloemetjes geplaatst die gestanst zijn met 'Charlotte'nr. 6002/1314 van JoyCrafts. Ook heb ik de nieuwe Bella Lulu -nesting dies- gebruikt nr. 3002/0003. Deze stansen zijn erg leuk en hebben een gestikt of een geribbeld randje. Ik heb van JoyCrafts de Cutting Stencils Banners  nr. 6002/1467 gebruikt met een tekst van de clearstempels nr. 130501/1320 van CraftEmotions. De leuke  Gnome van het Bella Lulu knipvel 'Magic Gnomes' heb ik met wat foam-tape bevestigd, en er wat gekleurd sisal achter gedaan. Bij de blauwe label-kaart heb ik in plaats van een shaker-venster een helft van een plastic bolletje gebruikt, hier zit een oogje aan zodat ik het als ballonnetje kon gebruiken.


Ik hoop dat je het leuk vond even te kijken hoe ik de 'Magic Gnomes' verwerkt heb op deze creaties,
tot de volgende keer.. heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
Jolanda

Heel veel plezier!

14 opmerkingen:

  1. Natalie 2 hele mooie en gave harten mooi bewerkt en super met die gnomes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes dit. Deze zijn hartverwarmend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo wat lief de gnomes op de harten labelkaarten
    Mooie kleurencombinatie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk met de hartjes, de gnomes passen ook overal bij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke én mooie hartenlabels! En zo lief met die leuke tekstjes! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi al die hartenlabels...super om op te hangen of cadeau te geven!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart , zo mooi dat hart en dan die schattige gnomes , heel mooi hoor
    Groetjes,Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n cadeautje wil je toch graag krijgen. Super. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je hartjes lief met deze gnomes, met leuke details.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gedaan zo met de hartjes en de gnomes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een cadeautjes kaart. Een kaart om toffe ideetjes uit te halen. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuk om op te hangen, super met de hartjes.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi. Vooral leuk om op te hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuke creatie......mooie kleuren combinatie....

    BeantwoordenVerwijderen