maandag 9 september 2019

Piramide-kaart Opkikkertje

                                                 
Hallo Allemaal!
                     
We hebben een erg leuke kaart gemaakt voor de Bloghop. De Piramide kaart! Ik had deze zelf nog niet gemaakt, maar het is geen moeilijk model en zo leuk om te maken. En wat ik erg leuk vind is dat je deze kaart plat op kunt sturen per post en de ontvanger kan hem mooi opzetten. Door de 3 'pootjes' blijft deze kaart perfect staan. Ik heb gekozen voor een 'Opkikker-kaart'.



Voor deze kaart heb ik wit cardstock als basis gebruikt en het mooie Noor! designpapier Lavender Garden. Dit heb ik op maat gesneden en met Distress Ink  'seedless preserves'  een subtiel paars randje gegeven voor ik het op het witte cardstock plakte. Ik heb ook de leuke kikkers en tekstjes gebruikt van het Belle Lulu knipvel 3000/0025. Op de piramidekaart  heb ik  aan 2 zijdes een pocket  gemaakt met een kleine tag. Het witte bloemenrandje is gemaakt met een randpons.

Ik heb twee verschillende stansen gebruikt om de paarse bloemen te maken, de bloemblaadjes heb ik ook een paars randje gegeven met de Distress Ink. De "waterdruppels"op de groene bladeren  zijn gemaakt met Glossy Accents van Ranger.. en ik heb daar ook de ogen van de kikkers glanzend mee gemaakt. Dit geeft een heel leuk effect vind ikzelf!



Ik heb een van mijn favoriete clear stamps van Joy gebruikt, deze gebruik ik zelf heel vaak en ook op deze kaart vind ik hem goed passen! Als laatste heb ik het mooi gelaagde vindertje gemaakt met de vlinder-pons van EK Succes.

Vanaf mijn blg maar je door hoppen naar

Corry

Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden, het is echt een leuk model om te maken!

Veel plezier bij de volgende hop!

Creatieve groetjes, Natalie


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie! Heel leuk modelletje!De kleine details maken de kaart helemaal af!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natalie, met recht "een opkikkertje" . Wat is de kaart leuk geworden met die vrolijke kleurtjes en kikkertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en weer eens wat anders

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super schattig kaartje heb je gemaakt. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een "opbeurend" kaartje, knap je gelijk van op. Heel leuk. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo....wat leuk om er een opkikkerkaart van te maken! Ik heb nogal eens een kaartje nodig voor Post voor Kanjers of de opkikkerkring en weet nu welke ik binnenkort ga maken. Super gewoon

    BeantwoordenVerwijderen