vrijdag 23 augustus 2019

Bella Lulu tags-along-album

Bella Lulutags tags-along-album, 



Omdat ik iedere maand meedoe met de Bella Lulu  tags along swap, vond ik het een leuk idee om voor de tags die ik zelf dan terug krijg een mooi bewaar-
Album te maken. Ik heb gekozen voor de zwart/roze/wit-kleuren van Bella Lulu. Op de foto kun je de mallen zien die ik gebruikt heb hiervoor..met natuurlijk de Bella Lulu  tag-mal!

 De maat van het album is 14cm hoog en 29cm breed. In het midden zit een strook van 1 cm breed waarop ik bij iedere blz. met de gaatjes-stans van CraftEmotions gaatjes heb gemaakt, en aan beide zijden daarvan heb gerild.
Op de eerste blz. heb ik een pocket gemaakt(foto) om mijn eigen (nog niet gebruikte) tags in te bewaren. Op alle blz. heb ik op verschillende manieren pockets of 'schuifjes ' gemaakt waar de tags in kunnen of achter geschoven kunnen worden. Daarna heb ik met een mooi lint het boekje in elkaar gebonden door het lint door de gaatjes te weven..voor extra stevigheid heb ik tussen de gaatjes op de blz. wat lijm gedaan. En als laatste de voorkant

 gemaakt met natuurlijk een lief Bella Lulu plaatje uit het knipvel 3000/0029.








            Creatieve groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten