vrijdag 2 augustus 2019

Baby blokdoosje met DDBD en Bella Lulu ,1

Ik heb een leuk blokdoosje gemaakt waar een klein kadootje inpast..in het deksel past een kaartje/mini-album, leuk om te geven als er een kindje geboren is.
Het doosje is gemaakt van een simpel patroon en alle vlakken meten 9,5x9,5 cm.
Aan het deksel heb ik 3 flapjes gelaten zodat het doosje goed dicht gaat, maar ook
heb ik hier een stukje design papier tussen geplakt waardoor het kaartje op zijn plaats blijft.

Ik heb op alle vlakken van het doosje een stukje van het vrolijke Noor design-papier 'Let's party' geplakt van 9x9cm. Uit de DDBD mal 'Baby' 470.713.647.
Uit het knipvel van Bella Lulu komen de schattige kindjes en de tekstjes.

Als je het blokdoosje rond draait kun je het woord 'baby's lezen, en zie je op ieder vlak een ander kindje met een fleurig bloemetje..

Ik heb alle letters en vlakken even ge-gestrest en kleine stipjes gezet met de
Novo dream drops 'parelmoer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten