vrijdag 2 augustus 2019

Blokdoosje met Dutch doobadoo en Bella Lulu ,2

Op het deksel heb ik een simpele uitgestanste bloem geplakt..met wat fleurige bloemen erbij
die ik op vakantie in een winkel had gekocht(altijd leuk om in het buitenland naar knutselspullen te zoeken)..daarop een tekstje van het zelfde Bella Lulu knipvel als de kindjes die op de zijkanten van het blokdoosje staan en ook op het kaartje.
Voor het kaartje heb ik de binnenkant gebruikt van de Dutch doobadoo mal Dutch Fold Card
Art Barok 470.713.331. Ik heb de mal 3x naast elkaar afgetekend en niet los geknipt maar waar
De zijkanten overlappen een tiplijn getrokken zodat het een kaartje wordt. Aan de binnenkant pockets gemaakt met een tag erin..in het midden weer zo'n schattig kindje van Bella Lullu.
Met een klein lintje kun je het kaartje sluiten.
Ik hoop dat je dit een leuk idee vindt om ook eens te maken!
Ik ga met dit doosje, waar nog een klein kadootje in komt.. iemand heel blij maken!
Groetjes!Natalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten