zondag 4 augustus 2019

Uilen-kerstboomkaart met DDBD en Bella Lulu



Deze kerstkaart heb ik gemaakt met behulp van de DDBD
mal 470.713.723 met de  leuke kerstboom..een geweldig
Mal vind ik! Ik heb er nu alleen wel voor gekozen om de
Kerstboom niet plat, maar 2-dimensionaal erop te maken..






Op de bovenstaande foto zie je de materialen die ik heb
Gebruikt; de DDBD-mal, aquablauw cardstock a4, Bella
Lulu knipvel 3000/0017 waarvan alleen de uiltjes en tekst,
Noor design-papier 'Winter time' en het groene stippen papier van 'Ten mile ', verder nog Nuvo dream drops en wat
Lint en strass-steentjes.
Het boompje knip je 3x uit en ril je in het midden, daarna
Plak je ze aan de achterkant met de rillijnen bij elkaar vast
Zoals op de foto hiernaast.. niet moeilijk en leuk effect!
De rest spreekt eigenlijk voor zichzelf..de uiltjes erop plakken, en versieren naar eigen smaak.
Ik vind het een héle leuke kaart geworden..deze uilen-kerstboom-kaart!

                                     Creatieve groetjes,  Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten