zondag 18 augustus 2019

Kijkkastje DDBD met Mon Ami vosjes en floral florisches Charlotte


Hallo! Het wordt alweer een beetje herfst..
Ik hou van de mooie felle kleuren van de herfst,
Inspiratie voor mij om dit leuke kijkkastje te maken
Met Mon Ami vosjes (stans fox van joy!) Verder heb ik gebruikt, de DDBD-mal van het kijkkastje 470.713.704 en voor de achtergrond mal 470.715.402

 Andere standen die ik heb gebruikt zijn, van joy!-
'Ivy' (klimoprank),'Hello Autumn', Floral Florisches Charlotte  en de Grass Border (Noor design)
Verder nog Nuvo dream drops en van Ranger Glossy accents  (op de neusjes en ogen van de vosjes)
 Voor de achtergrond een effen kleur cardstock gebruikt en de binnenkant van de DDBD-mal uitgesneden. Hierop de hertjes-mal en met de Harmony-blendinginkten (frozen lake/ Lagoon/ Plum Jam/ en Spring  Meadow geblend.
 Ik heb 2x de mal van het kijkkastje uit bruin cardstock geknipt, daarna nog het tussenstuk 1x.
Daarop een stuk van het Noor-design-papier 'Beautifall ' en daarop komt het stuk met de hertjes.
En dan de uitgestanste bloemen en blaadjes een plekje geven...
 Daarna alle onderdelen van de vosjes uitgestanst en in elkaar gezet...een heerlijk priegelwerkje..
De vosjes hier en daar wat bewerkt met distress ink
De voorkant van het kijkkastje bekleed met het design-papier en de vosjes, bloemen, klimop en grasrand erop gelijmd.

Nog een pocket gemaakt aan de binnenkant van de achterkant, en natuurlijk een leuke tag met stempel,
(Clear Stamps Swirls van Joy!)

Creatieve groetjes, Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten