maandag 13 juli 2020

Bella Lulu Knipvel Gnomie


Hallo! Vandaag in de bloghop het nieuwe Bella Lulu knipvel Gnomie! Dit knipvel is heel mooi te gebruiken bij het designpapier Snowflake Kisses van Noor!design..
Je mag ook deze keer bij ieder van het designteam een reaktie achter laten en door hoppen naar de volgende..veel plezier!


Op deze manier kun je deze kaart dicht vouwen om te versturen. Ik heb voor de vorm de Dutch Doobadoo-mal 470.713.728 gebruikt. Deze mal wordt normaal gebruikt om een tafereel-kaart te maken, maar zo op deze manier kan het dus ook! De mal heb ik drie keer uitgesneden op donkerrood Florence cardstock. Daarna heb ik het designpapier Snowflake Kisses wat je op de voorkant van de kaart ziet uitgeknipt.


Omdat ik de drie delen aan elkaar heb bevestigd met de zij-flapjes, krijg je een soort lange harmonica-kaart..


De twee middelste flapjes heb ik gebruikt om pockets van te maken ..zo kun je daar een leuke tag met een persoonlijke boodschap in schuiven..


De lichte lila achtergrond heb ik zelf gemaakt met een stempel (uit eigen voorraad) . Daarop heb ik de tekst uit het Bella Lulu knipvel Gnomie geplaatst, die ik eerst met een ronde stans heb uit gestanst, en dit heb ik ook gedaan met het donker rode cardstock. Hiertussen heb ik wat sisal gedaan .


De witte sterren zijn gestanst met stans nr. LR0487 van Marianne design. De grasrand is een stans van Joy!crafts 'NoEnd kleine grasrand' nr6002/1453.
Je ziet het op deze foto's misschien bijna niet maar tussen en op de sterren en grasrand heb ik ook nog wat kleine druppeltjes Nuvo Glitter drops 'White Blizzard' gedaan.


Leuk dat je even op bezoek bent geweest..hopelijk heb je een leuk idee gekregen hoe je de Gnomie kunt gebruiken op je kaart of andere creatie!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag nu verder hoppen naar: IRINA

Veel plezier!

6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en geweldig hoe je de mal verlengd hebt. De gnomes doen het goed op deze kaart. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt met de pocketjes erin. Mooi model Natalie!
    Grt van Judith en ook een fijne vakantie van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Prachtig gedaan! Leuk idee met die DDBD mal!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de DDBD mal, wat kan je er toch veel kanten mee op met deze mallen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi Patroon zo kun je veel kwijt in de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen