donderdag 2 juli 2020

Bella Lulu Designpapier Anemoon bloghop 2juli


Hallo Allemaal!

Vandaag een hele mooie bloghop voor jullie..dat kan ook niet anders met het prachtige nieuwe mooie
Bella Lulu designpapier Anemoon!! Ik zelf ben heel enthousiast over dit designpapier met de mooie kleuren en superleuke afbeeldingen van anemoontjes, blauwe druifjes, margrietjes, en lieve dieren..
Kom je gauw kijken wat ik heb gemaakt?..


Ik heb een leuke loaded card gemaakt..erg leuk om te doen! Je kunt er lekker veel tags insteken en de kaart lekker oppimpen..
Ik heb voor deze kaart de Dutch Doobadoo-mal 'Swing card Art2'nr. 470.713.309 gebruikt. Deze mal heb ik twee keer op wit cardstock omgetekend en uitgeknipt. Vervolgens heb ik er bij een een rillijn gezet en omgevouwen en deze op de andere gelijmd. Zo ontstaan er twee pockets..


Om de tags te maken heb ik de blauwe mallen-set Cutting&Embossing 6002/1044 gebruikt, en van dezelde serie ook de bijpassende randmal 6002/1099.  Bij een van de tags heb ik een ovaal uit wit cardstock gestanst en op de rode uitgestanste mal bevestigd, zodat je daar een persoonlijke boodschap op kunt schrijven..uit de plaatjes-sheet waarvan er 2 in de set van het Bella Lulu desingpapier Anemoon zitten heb ik de bloemen geknipt en zo de tag versierd. Er staan ook een aantal tags op de plaatjes-sheets, daarvan heb ik er een uitgeknipt en op de andere tag gelijmd.


Ik heb een aantal bloemen uitgeknipt en hiermee kun je een leuk effect krijgen door het op te bouwen op je kaart..dat zie je op bovenstaande foto. Ook heb ik nog een paar druppels Nuvo crystal drops 'Dandelion yellow' gebruikt.
Ik hoop dat je net zo enthousiast als ik ben over dit prachtige designpapier..hier wordt je toch vrolijk van?!!

Heel veel creatieve groetjes! Natalie

Je mag verder hoppen naar :
 IRINA

VEEL PLEZIER!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Natalie
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vrolijke kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, vrolijke kaart! Heel mooi met dat prachtige designpapier en het schattige vosje! Leuk idee om er een loaded card van te maken!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen