maandag 29 juni 2020

Bella Lulu knipvel Piggy's Xmas bloghop ma 29 juni


Hallo!
 Er is een nieuw leuk Bella Lulu knipvel in het thema kerstmis; Piggy's Xmas
Het designteam is er mee aan de slag gegaan..kijk je mee wat ik heb gemaakt?


In deze tijd beginnen we al een beetje met de kerstkaarten te maken, zodat iedereen wat inspiratie kan opdoen en bedenken wat men wil gaan maken. Het kost soms best een beetje tijd om al je kerstkaarten op tijd klaar te hebben , dus nu kun je rustig  je keuze gaan maken...en er is iets leuks om te kiezen! Deze vrolijke kerst varkens van Bella Lulu knipvel Piggy's Xmas-3000/0065 hebben mij geinspireerd dit kaartje te maken. Ik heb daarvoor twee verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt, nr. 470.713.173 en470.713.146. Deze laatste heb ik als basis gebruikt en de andere heb ik gerild en zo een pocket gemaakt, wat je ziet als je het lintje los maakt en de kaart open maakt.


Het rode design-papier  is een vel uit  'Sleigh Ride' van Noor!design. De randen van de kaart heb ik een wit randje gegeven met structuurpasta en daarna meteen besprenkeld met'Eiskristall' van Viva..zodat je een sneeuwrandje krijgt. Ook heb ik met witte Gesso en een spetterkwast spettertjes gemaakt op de kaart..zo krijg je een leuk sneeuw-effect.


Tenslotte heb ik ook nog twee tags gemaakt die in de pocket passen en wat zilveren sterretjes hier en daar geplaatst die ik nog in eigen voorraad had.
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Hopelijk vond je het leuk even te kijken wat ik gemaakt heb..je mag een reactie achterlaten en
verder hoppen naar; IRINA

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, top hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk deze kaart met varkentje. Echte kerstkleurtjes, daar houd ik van! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie! Echt super leuk gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassend leuke kaart heb je gemaakt met de leuke tags die hier en daar uit komen piepen....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is ook jouw kerstkaartje Natalie...heel mooi modelletje met die tagjes
    en die Pigg's hebben het echt naar hun zin daarop..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met prachtig papier en het kerstknipvel v an Bella Lulu.

    BeantwoordenVerwijderen