zondag 28 juni 2020

bloghop zondag 28 juni 'Twee in een Doosje'



Hallo Allemaal,
Leuk dat je de bloghop bezoekt om te kijken wat het Design-team deze keer heeft gemaakt! Voor deze bloghop hebben we het 'Twee in een-Doosje' wat Thera heeft ontworpen in the picture staan..dit leuke doosje kun je ook on-line bestellen..


Ik heb dit van dit doosje een 'Tea-gift doosje 'gemaakt. Ik heb eerst de basis gemaakt via het duidelijke filmpje van Thera, in lichtblauw cardstock van Florence 046. Het designpapier 'Afternoon Tea' van Noor!design past daar heel goed bij. Met een blauw lintje heb ik een sluiting gemaakt en er een ronde label aangehangen met een stempel van Bella Lulu 'Buttons'.


De schattige konijntjes in het theekopje en theekan etc. heb ik uit het Bella Lulu knipvel nr. 3000/0021 geknipt. En de vierkante stansen, die precies op de zijdes van het doosje passen heb ik gemaakt met de middelste blauwe stans van 'Esmee Cutting& Embossing' van Joy!crafts 6002/1466. 


De leuke thee-kopjes en theekan op de deksel van het doosje zijn gemaakt met de stansjes van Joy!crafts 'Afternoon Tea'nr. 6011/0976.


Als je het strikje losmaakt zie je twee kleine doosjes met een klepje...deze klepjes worden met een magneetje gesloten. Ik vond het leuk om twee kleine blauwe knoopjes op de klepjes te maken..


In de doosjes kun je verschillende kleine kadootjes of een ieniemini-albumpje doen..ik heb er voor gekozen er een aantal zakjes speciale thee in te doen als klein kadootje..


Je kunt het doosje nog verder open-klappen en dan heb je nog plaats voor meer plaatjes of teksten. Ik heb op de doosjes zelf nog een pocket met tag gemaakt. Je moet er wel voor zorgen dat dat niet te dik wordt, want dan kun je het doosje niet meer goed sluiten.
Ik vond dit een heel leuk project om te maken en aan jullie te laten zien..en ik hoop dat jullie hiermee een leuk idee hebben opgedaan!

Heel veel creatieve groetjes!! Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; 
IRINA   
Veel plezier!

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi doosje en super met de theezakjes erin! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi doosje. W ast een goed idee om er thee in te verwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een thee goed idee. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is mooi .... weer heel anders met dit papier......en de theezakjes is ook een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit super leuke 2 in 1 theedoosje...prachtig designpapier ervoor gebruikt ...zulke frisse kleurtje...ook mooie bijpassende stansjes erop.....en dan heel toepasselijk die theezakjes er binnenin
    lieve groetjes
    en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit is een super GAVE creatie Natalie....wat ontzettend leuk gedaan!
    Er zitten heel wat verrassingen in!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook al zo'n leuk doosje, en zelfs met iets lekkers erin. Dat word genieten voor degene die dit krijgt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen