maandag 8 juni 2020

Bella Lulu knipvel Opa en Oma ma 8 juni



Hallo, Wat leuk dat je de Bloghop komt bezoeken! Vandaag hebben we allemaal iets gemaakt
met het nieuwe Bella Lulu knipvel Opa en Oma..( overigens is er inmiddels ook een stansvel uitgekomen hiervan..voor als je moeilijker of niet wil knippen.)
Veel plezier met het bekijken van de bloghop!


Dit is mijn kaart geworden.. ik vind hem zelf heel grappig geworden. Ik heb een Dutch Doobadoo-mal 470.713.168 gebruikt en deze op donkerblauw cardstock (Florence) uitgetekend en geknipt. Het designpapier wat ik gebruikt heb is 'Merry Lama' van Noor!design. Dat is eigenlijk kerst desingpapier, maar dat valt helemaal niet op omdat ik de bladen heb gebruikt  die niet dit thema hebben en qua kleur heel goed bij het Bella Lulu knipvel Opa en Oma passen. Zoals je ziet heb ik op verschillende plaatsen een rillijn gezet zodat ik het kon vouwen en de kaart 3d wordt en kan blijven staan.


Toch kan de kaart ook nog plat zodat deze makkelijk verstuurd kan worden. 


Ik heb bij deze kaart verschillende stansen gebruikt nl. 'One of a Kind '-Alphabet- van Joy!crafts (de vlaagetjes met tekst) en de mooie blauwe mal van Joy!crafts 'Cutting& Embossing 6002/0537.


Het opaatje uit het Bella Lulu knipvel lijkt toevallig heel erg op mijn vader, en aangezien hij heel vaak met een krantje zit heb ik dit opaatje ook een krantje in zijn hand gegeven..daarvoor moest ik het originele plaatje een beetje verknippen, maar voor een leuk creatief alternatief vond ik dat dat niet erg is... Zoals ik vaak doe heb ik ook op deze kaart wat Nuvo Crystal Drops gebruikt ( moroccan red en navy blue).


Ik hoop dat je met plezier mijn blog bezocht hebt, en dat je leuke ideeen hebt opgedaan!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;

Irina

Veel plezier!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Nathalie, wat een ontzettend tof kaartmodel! En je hebt er een gezellige tafereeltje voor Opa Jan van gemaakt, supertof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model kaart voor deze creatie met veel details weer.....de vlaggetjes met letters blijven mooi......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart voor opa Jan.....zo leuk opa met zijn krantje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen