maandag 15 juni 2020

Maandag 15 juni Bloghop Bella Lulu stansvel Beren


Hallo allemaal,
In deze bloghop hebben we allemaal iets gemaakt met het Bella Lulu stansvel Beren..Er is natuurlijk ook al een tijdje het Bella Lulu knipvel Beren, maar voor mensen die moeite hebben met knippen of gewoon omdat je het handiger vindt is er nu ook het Stansvel wat superhandig werkt!


Ik heb deze leuke grote kaart gemaakt. Daarvoor heb ik de Dutch Doobadoo-mal 470.713.333 gebruikt.
Ik heb een soort grote pocket gemaakt die aan de onderkant dicht is en waar de kaart ingeschoven kan worden zodat hij dicht blijft.
Ik heb heel veel stansjes gebruikt zoals je hier ziet, o.a. van Joy!crafts Cutting&Embossing 6001/0578 en Floral Flourishes 6002/1081 en de tag op de voorkant is gemaakt met Creatables LR0616 van Marianne Design.



Als je de kaart uit de pocket schuift kun je hem openklappen..een deel naar links en een deel naar rechts..


Je kunt de kaart dan neerzetten. De 3 lieve beertjes heb ik in de bloemetjes gezet. Links en rechts heb ik hekjes op de flappen gemaakt met de 'Gate' Cutting&Embossing 6002/1499 van Joy!crafts. De witte bladtakjes zijn gestanst met 'Border leaf' 6002/1132 van Joy!crafts. Alle bloemetjes op de kaart hebben een hartje gekregen met een druppel Nuvo Crystal Drops moroccan red of  Nuvo Dream Drops cloud 9..dit geeft de kaart echt 'the finishing touch'.


Als je de  flapjes met hekjes aan de linkerkant en rechterkant open doet komen deze lieve beertjes tevoorschijn ..ze staan voor een prachtig hek wat ik op de pockets heb gemaakt. In de pockets heb ik een tag gemaakt in gekleurd cardstock Blackberry 025 van Florence..ook de hartjes ballonnen (Limited edition -Creatables- LR0625 van Marianne design) heb ik met hetzelfde gekleurde cardstock gestanst. 


Het kruiwagentje op de rechterflap heb ik gestanst met een van de stansjes van 'One of a kind'-spring- 6002/0700 van Joy!crafts. Op de foto hieronder zie je van diezelfde set het vogelhuisje op de flap..



Ik hoop dat je hebt genoten van mijn creatie en dat je weer een nieuw idee hebt opgedaan..
Ik vond het superleuk deze kaart te maken, en het Bella Lulu stansvel Beren werkt geweldig !
Heel veel creatieve groetjes en tot de volgende keer, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; ANTJE

Veel plezier!

1 opmerking: