maandag 1 juni 2020

bloghop 1juni Bella Lulu knipvel Voetbal


Hallo allemaal, Deze keer in de bloghop een sportief thema, namelijk het Bella Lulu knipvel Voetbal.
We hebben er allemaal weer leuke verschillende creaties mee gemaakt, zodat je veel verschillende ideeen kunt opdoen..


Dit is mijn kaart, lekker vrolijk door de felle kleuren..dat vind ik helemaal passen bij dit Bella Lulu knipvel Voetbal. Ik heb door middel van de Dutch Doobadoo-mal 470.713.704 te gebruiken een goal gemaakt. Achter het open stuk in deze mal heb ik een net geplaatst (een uien-netje...wat ik bewaard had) en daarachter een stuk groen cardstock van Florence 058. Achter het net staat een voetballertje te kijken ..deze komt uit het Bella Lulu knipvel. Ik heb zowel het net als het groene cardstock bevestigd met foamtape, dit is dus een dubbele laag en zo komt de goal een beetje naar boven op de basiskaart, dat een blauw cardstock (Florence) rechthoek is met ronde hoeken.


Ik heb een soort vlaggenlijn gemaakt met de stans 'Alphabet' van Joy!crafts 6002/0799. Ik vond het grappig om in plaats van 'Hiep Hiep Hoera' , 'Hup Hup Hoera' te maken omdat dat leuk bij het thema past. Ook een fris groene grasrand kan niet ontbreken bij deze sportieve kaart, deze is gemaakt met de Grasborder van Joy!crafts 2006/1178.


Aan de zijkant van de goal is plaats voor twee kleine pockets met een tag erin. De tekst heb ik uit het Bella Lulu knipvel Voetbal geknipt . Zoals je ziet heb ik ook wat designpapier gebruikt, het rode met witte sterretjes is uit de Noor!design set 'Feeling Crabby' en het design papier voor de goal komt van  'Tropical Summer'.



Ik hoop dat je het leuk vond even te kijken wat ik gemaakt heb..en heb je een nieuw idee opgedaan..
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar, 
ANTJE

Heel veel plezier!

1 opmerking: