maandag 25 mei 2020

maandag 25 mei Bloghop Bella Lulu knipvel Opkikker


Hallo allemaal!

Vandaag weer een nieuwe vrolijke bloghop met in de hoofdrol het nieuwe Bella Lulu knipvel Opkikker! Een heel leuk knipvel  in fris groene kleuren met schattige diertjes.. Het inspireerde mij om er een leuke creatie mee te maken..kijk je mee?


Ik heb een soort  kaart-doosje met hart gemaakt. Op de foto hierboven zie je de band die om de kaart zit. Als deze nog om de kaart zit lijkt het een doosje. Ik heb wit en zachtgroen cardstock (Florence 066)  gebruikt als basis. Voor dit project heb ik het mooie  designpapier 'Spring's Arrival' van Noor!design gebruikt. De grote witte stans  is van Valerie Cutting&Embossing van Joy!crafts (6002/1374) Ook heb ik hier een grote tekst-stans gebruikt, 'Opkikker'van MarianneDesign (CR 1316).
De leuke diertjes met kikkermuts komen van het Bella Lulu knipvel 'Opkikker'.


Hierboven zie je dat mijn creatie in eerste instantie een doosje lijkt. Erg leuk om als kado te geven!


Als je de band eraf haalt komt er een kaart met hart tevoorschijn! De zijflapjes kun je open vouwen .. aan de zijflapjes heb ik met het groene cardstock mooie stansen gemaakt, deze zijn gemaakt met een blauwe randstans van Noor!design Cutting&Embossing (6002/1199).




Door de zijflapjes kan de kaart neergezet worden. Voor het hart heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt (470.713.044), en deze in het midden van de kaart geplaatst. Het geheel heb ik versiert met de opbeurende teksten en lieve diertjes uit het Bella Lulu knipvel 'Opkikker'. De takjes zijn gestanst met stans CR1469 uit de Silver Selection van Marianne Design.


In het hart is plaats voor een kaartje, of in dit geval een klein kadootje in de vorm van twee bonbons. Ook hier een label aangemaakt met een lief beertje uit het knipvel.


Hierboven nog een klein collage met de lieve diertjes uit het Bella Lulu knipvel 'Opkikker'...daar word ik wel vrolijk van!
Hopelijk vind je mijn idee leuk, waarschijnlijk komt de beschrijving hiervan binnen niet al te lange tijd met een filmpje in All Exclusive.
Ik wens je nog een fijne dag, heel veel creatieve groetjes! Natalie

Je mag verder hoppen naar; ANTJE

Veel plezier!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt en leuk met het knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing is deze kaart. Mooie combi kikker met papier spring arrival

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie heb je gemaakt Natalie en wat een verrassende binnenkant, toppie.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatie heb je gemaakt. Blijf er steeds weer naar kijken hoe bijzonder het is. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen