zondag 3 mei 2020

Bloghop zondag 3 Mei Cadeau-tasje


Hallo allemaal! Dit keer hebben we met het designteam een leuk Cadeau-tasje gemaakt. Dit tasje heeft Corry bedacht..en kan in veel verschillende thema's gemaakt worden..kijk je mee?


Het model cadeau-tasje wat Corry heeft bedacht is leuk om te maken ..en ook heel leuk om in een bepaald thema te maken voor een bepaalde gelegenheid! Ik heb ervoor gekozen het in een feestelijk thema te maken met vrolijke kleuren. Het tasje zelf heb ik gemaakt van aquakleurig cardstock. Ik heb het vrolijke designpapier 'Let's Party' van  Noor!design gebruikt en het beertje komt van het Bella Lulu knipvel 3000/0010 met de feestende beertjes.


Hier zie je hoe de zijkant van het tasje eruit ziet, door bij All Inclusive  het filmpje van Corry te bekijken zie je hoe je het tasje zo mooi gevouwen krijgt. Ik heb een soort papieren lolly gemaakt door een stuk designpapier op te rollen en er een cirkel met stansrand (blauwe mal van Noor!design 6002/1384) op te bevestigen. De tekst komt van het Bella Lulu knipvel met de feestende beertjes.


Op de voorkant van het tasje heb ik een  vierkante stansrand gemaakt (Esmee Cutting&Embossing van Joy!crafts6002/1466). Ik heb een harmonica circel gemaakt met designpapier en daar een beertje opgelijmd. Verder heb ik een vrolijke slinger geplaatst (Let's Party van Joy!crafts 6002/0794).


Op de slinger en op de vierkante stansrand heb ik met verschillende kleuren Nuvo Crystal drops accenten gemaakt..dat maakt dit toch al vrolijke cadeau-tasje nog kleurrijker!
Ik vond het leuk dat je mijn blog even hebt bezocht..
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag verder hoppen naar;
Irina

Veel plezier!

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk cadeautasje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en vrolijk tasje heb je ervan gemaakt .zo is een cadeautje geven nog leuker.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig tasje met dit mooie DP....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo anders weer, zelfde tasje andere uitstraling. En hier komt de beer weer terug. Vrolijk tasje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf tasje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en leuk tasje! Knap gedaan met al die leuke extra's! Geweldig!
    Groetjes Ingrid Van Moer

    BeantwoordenVerwijderen