maandag 18 mei 2020

maandag 18 mei bloghop Bella Lulu Stempelset



Hallo allemaal!

Er is een superleuke nieuwe Bella Lulu Stempelset in de collectie bijgekomen, en natuurlijk ging het designteam er mee aan de slag.. er is heel veel variatie mogelijk met de verschillende stempels met diverse teksten, dus er zijn ook heel verschillende creaties te zien in deze blog-hop!
Dit is wat ik ermee gemaakt heb...


Ik heb een card-giftset gemaakt met een diagonale sluiting. Dit bestaat uit een leuk doosje met 3 kaarten, wat je kunt weggeven als kado aan iemand. Ik heb het doosje zelf ontworpen en de uitleg hiervan kun je over een tijdje w.s. terug vinden in een filmpje bij All Incusive.
Ik heb wit cardstock gebruikt en gemat met zachtblauw cardstock van Florence..en heb het prachtige nieuwe designpapier 'Zomergeluk'van Noor!design gebruikt.


Op de voorkant heb ik een tag gemaakt met een van de leuke tekst-stempels van de Bella Lulu clearstempel set 'Buttons'3002/0110. Het doosje, dat diagonaal open en dicht kan wordt met een lintje gesloten.


Als je het lintje los maakt kun je het doosje openen en zie je de kaarten die ik erin gemaakt heb..


De kaarten heb ik natuurlijk in dezelfde stijl als het doosje gehouden en heb ik redelijk simpel gehouden. Ook op de kaarten heb ik een tag gemaakt met een tekststempel van  de Bella Lulu 'Buttons'. Voor iedere kaart heb ik een vierkante ' Esmee Cutting & Embossing 'stans gebruikt van Joy!crafts  6002/1466. En ook voor de kaarten het mooie designpapier 'Zomergeluk'van Noor!design. 




Ik hoop dat je met veel plezier mijn blog hebt bezocht en dat je weer leuke ideeen hebt opgedaan!
heel veel creatieve groetjes van mij en tot de volgende keer!
Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; Irina
Veel plezier!

4 opmerkingen: