zondag 24 mei 2020

Zondag 24 mei bloghop Zomergeluk



Hallo allemaal!

Er is prachtig designpapier 'Zomergeluk' uitgekomen in de Bella Lulu lijn!  Met dit designpapier
hebben we allemaal weer een creatie gemaakt. Leuk dat je komt kijken wat ik ermee gemaakt heb!


Ik heb een endless card gemaakt (beschrijving terug te vinden in All exclusive ) zodat ik veel van het mooie Bella Lulu designpapier kan laten zien en omdat ik het erg leuk vind zo'n kaart te maken. Ik ben begonnen met een blauwe teint, en heb op een vierkant vlak een pocket gemaakt met tag en op het andere vierkant het autootje uit het knipvel wat bij het designpapier toegevoegd is.


Om de blauwe kleur extra naar voren te laten komen heb ik gemat met zachtblauw cardstock van Florence..


Als je de Endless card door draait zie je dit schattige konijn op haar fietsje door het gras fietsen..het konijntje heb ik uit het bijgevoegde knipvel gehaald en de grasborder heb ik gestanst met 6002/1178 van Joy!crafts. Hier heb ik het designpapier gemat met zachtroze cardstock van Florence 019.


De kleine 'bloemetjes'in het gras heb ik gemaakt met Nuvo Crystal drops 'Bubblegum Blush'.


Als je de kaart weer doordraait krijg je weer een blauwe kant te zien..hier zit een konijntje op een scooter..zo geinig!
Ook hier weer de grasborder gebruikt..en het designpapier gemat met groen cardstock van Florence 066. Wat ik zo leuk vind met dit Bella Lulu designpapier 'Zomergeluk'is dat het veel verschillende kleuren heeft, je kunt dus door het matten met een bepaalde kleur cardstock je favoriete kleur naar boven halen..



Als je de Endless card weer verder draait krijg je dit te zien, hier heb ik twee kleine pockets gemaakt met een tag met tekst, de tekst komt ook van het toegevoegde knipvel bij het designpapier. Ik heb ervoor gekozen niet teveel tierelantijntjes te gebruiken omdat het designpapier al zo mooi is..


Hopelijk heb je met plezier gekeken en heb je leuke ideeen opgedaan..ik heb deze kaart met veel plezier gemaakt!
heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; 
Irina

Veel plezier!

6 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie en leuke creatie! Schitterend hoe je alles gecombineerd hebt! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt en het designpapier maakt het helemaal af! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer zo'n mooie creatie. Ik heb weer ideetjes opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super tof gemaakt Natalie, zo'n endles kaart heb ik ooit ook al eens gemaakt, gaaf vind ik deze...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow GEWELDIG leuk kaartje heb je met prachtige designpapier gemaakt Natalie...heel mooi modelletje en super lieve details erop..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooi vooral dat papier en die plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen