zondag 10 mei 2020

Bloghop zondag 10 mei Groet in een doosje


Hallo Allemaal,
Vandaag een leuke bloghop met een 'Groet in een doosje'..niet heel ingewikkeld, maar wel
heel leuk om te maken en te geven! Kijken jullie mee wat ik er van gemaakt heb?


Voor dit leuke doosje , wat Corry voor ons bedacht heeft en waarvan je de beschrijving en filmpje op All Inclusive terug vindt..heb ik gekozen voor lila Cardstock. Het prachtige designpapier Violet Dreams van Noor!design past daar prachtig bij!
Ik heb een paar mooie lavendeltakjes gestanst met de Little Happiness - Lavender- stans van Joy!crafts. 


Ik heb het designpapier gemat met donkerblaue cardstock, dat geeft het net wat meer uitstraling. Ook heb ik met donkerblauw cardstock een bannertje gemaakt met de tekst 'For You'( Cutting Stencils Banners van Joy!crafts 6002/1467).
Een lief klein paars strikje op de lavendeltakjes maakt het geheel af..


Doe je het dekseltje eraf dan komt er een soort harmonica-kaartje naar boven. Deze kun je door het kleine lusje van lint wat ik aan de bovenkant bevestigd heb verder omhoog uit het doosje liften..


Zo kan de ontvanger alle lieve boodschapjes lezen..


De lavendeltakjes heb ik ook nog op een paar plaatsen in de harmonica-kaart aangebracht. Uit het designpapier heb ik ook een aantal kaartjes met boodschapjes gehaald, deze waren precies goed van maat om in dit doosje te gebruiken!


Ik vond het erg leuk dit doosje te maken..hopelijk heb ik je op leuke ideeen gebracht!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je kunt nu verder hoppen naar;
ANTJE

Veel plezier!

4 opmerkingen:

  1. Super mooi doosjes en wat een prachtige kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook erg mooi gemaakt weer heel anders zo in het paars

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren zijn hier gebruikt. En het papierblok tsja daar wordt je toch gelijk verliefd op. Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen