zondag 17 mei 2020

Bloghop zondag 17 mei -Horloge doosje-



Hallo allemaal,
In de blog-hop van vandaag hebben we een heel leuk 'Horloge-doosje'centraal staan.
Dit doosje kun je maken via een filmpje van Corry wat in All Incluive staat..
Dit is wat ik ermee gemaakt heb:


Ik heb voor dit doosje grijs/bruin cardstock gebruikt en zachtrose cardstock ( Florence 087 en 017). Daar past het designpapier  'Country Garden' van Noor!design heel mooi bij...Ik heb er verschillende bloemen bijgeplaatst die ik gestanst heb met de Noor!design Charlotte stans 6002/1314. Ook heb ik wat kleine plaatjes geknipt uit de sheets ' Country Garden' die bij het designpapier passen.


Door het lintje kun je het doosje dicht houden en je kunt er een leuke tag aan maken zoals ik gedaan heb.


Het doosje van de zijkant..hier zie je dat ik een kleine halve cirkel eruit heb gestanst (aan beide kanten) zodat je het deksel er makkelijker af kunt halen.


Als je het doosje open maakt zie je de leuke groet of tekst..op bijna ieder vakje heb ik een letter gemaakt waardoor ik de
tekst "HEEL VEEL LIEFS"kon maken. Ik heb kleine mini tags uitgestanst om de letters op te maken ( Marianne Design 'mini labels' CS1029) en aan iedere kleine tag een klein ieniemini strikje gemaakt.  Met hier en daar nog een bloemetje en een plaatje uit de sheets heb ik het opgepimpt.


Ik vond dit weer een heel leuk doosje om te maken..!
Leuk dat je mijn blog even bezocht hebt..Heel veel creatieve groetje en tot de volgende keer! Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
ANTJE

Heel veel plezier!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nathalie, wat een vrolijke kleurtjes en de letter labeltjes zijn top gedaan. Weer een ideetje opgeslagen in mijn hoofd 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen