maandag 27 april 2020

bloghop 27 april bella Lulu knipvel Endless Love


Hallo, leuk dat je even een kijkje komt nemen naar de bloghop met deze keer het Bella Lulu knipvel 'Endless Love' in de hoofdrol.. Ik heb er een mooi doosje mee gemaakt, kijk je mee?


Wat gezellig dat je even komt kijken wat ik met dit leuke Bella Lulu knipvel  'Endless Love' heb gemaakt. Zoals je al meteen ziet heb ik een leuk doosje ermee gepimpt.. de Scallop Box hiervoor heb ik de mask van Joy!crafts scrapbooking stencils gebruikt. Deze heb ik op Florense craftpapier nr044  gebruikt. Het designpapier 'Endless Love'van Noor!design past hier prachtig bij.. 


Als je het strikje aan de voorkant los hebt gemaakt kun je de flapjes openen, ik heb wat verschillende bloemetjes uitgestanst ( Floral Flourishes6002/1081 Noor!design en van Joy!crafts Crafty Cocktail-Flowers- ) om het gehele doosje op te fleuren, ook op het flapje.


In de Scallop box heb ik een extra doosje gemaakt met klep. Voor het hart heb ik de Dutch Doobadoo mask Alphabet heart gebruikt (470.715.153) en de airbrush-pen  van We R memory keepers...superleuk om daar mee te werken! Aan de zijkant een klein half rondje eruit geponst en er een lintje gemaakt, zodat je het klepje makkelijk kunt openen..


Daar komt een klein lief kadootje tevoorschijn; 3 chocolade lieveheersbeestjes en een klein kaart/albumpje om een persoonlijke boodschap in op te schrijven..Voor het gedeelte van het doosje waar de lieveheersbeestjes inzitten heb ik een stukje Transparent sheets van Joy!crafts gebruikt.


Het kleine boekje heb ik gemaakt door een stuk cardstock van 18x9,5 cm te rillen op 6 en 12 cm. Dan krijg je een soort harmonica kaart met 3 vlakken. De kleine bloemetjes hebben allemaal een hartje van Nuvo  Crystal Drops 'caribbian ocean' gekregen en een klein beetje glittertjes. Met een lintje wordt het boekje dicht gehouden.


Op het stuk waar je zelf nog wat kunt schrijven heb ik langs de rand een klein doodle-randje getekend met hier en daar een piepklein hartje..

Bedankt dat je even langsgekomen bent en veel plezier bij de volgende creatie..
daarvoor mag je verder hoppen naar;
ANTJE

Heel veel creatieve groetjes van Natalie



3 opmerkingen: