zondag 12 april 2020

Bella Lulu knipvel Beren 12 April


Hallo, We hebben weer leuke en lieve creaties gemaakt met het nieuwe Bella Lulu knipvel 'Beren'.
Nu we overal in het land beren in de vensterbank zien zitten, ivm met de actie 'Berenjacht'..om kinderen die even een luchtje gaan scheppen te verblijden  met beren spotten, is het ook wel heel leuk om een berenkaart te maken en te versturen..kijk je mee naar mijn creatie..?


Dit is de voorkant van mijn kaart-albumpje.. Ik heb de Dutch Doobadoo mal 470.713.776 gebruikt. Als basis heb ik cardstock van Florence Blackberry gebruikt en  het designpapier 'Afternoon Tea 'van Noor!design. Met de ovale stansmal -Silver selection- van Marianne design CR1500 die ik op wit cardstock heb gebruikt en het beertje uit het knipvel heb ik een schattige voorkant gemaakt. De takjes zijn gemaakt met de stansmal CR1469 van Marianne design -Silver selection-. 


Omdat ik de beertjes zo schattig en mooi vind heb ik niet al teveel tierelantijnen erbij gemaakt..en het redelijk 'simpel'gehouden zodat de beertjes goed tot hun recht komen..
De 'Groetjes' zijn gemaakt met de stansmal LR0646 van Marianne design.


Deze mal heeft een leuke pocket voor een tag..ik heb er met een clearstempel een lieve tekst op gemaakt..




Aan de linkerkant heb ik een pocket extra gemaakt met 3 tags erin..aan de rechterkant heb ik een raampje gemaakt met een beertje erin. Het raampje is gemaakt met een blauwe mal van Joy!crafts 'Cutting&Embossing' 6002/0579. De tekst ook uit het Bella Lulu knipvel 'Beren'past perfect hierbij..
De teksten op de kleine tags heb ik zelf gemaakt met de losse woordjes uit de clearstempelset van CraftEmotion 130501/1320.


Hopelijk heb je leuke ideeen opgedaan met het bekijken van mijn blog..
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen..
Heel veel creatieve groetjes,  Natalie

Je mag nu verder hoppen naar de volgende blog van; 
Antje

Veel plezier!

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en super leuk "beren"boekje! Echt geweldig mooi gedaan! En het papier past zo mooi bij deze super leuke beertjes!Top creatie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee heb je gegeven! Hele leuke beren kaartboekje! En nog makkelijk te verzenden ook 😀
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi mini album. En zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt en dan nog in een album.
    Dat had ik ook al gedacht om zoiets te doen.
    Je brengt mij op een idee!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig dit albumpje. Zo leuk met het nieuwe berenknipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen