zondag 19 april 2020

Bloghop Labelalbum 19 April


Hallo allemaal,

Leuk dat je de Bloghop weer bezoekt..we hebben dit keer allemaal dit Labelalbum van Jolanda gemaakt. Een leuk model waar je verschillende labels in kunt maken en naar eigen stijl kunt maken..
ik heb die van mij voor mijn moeder gemaakt die binnenkort 75jaar wordt..kom je kijken?


Dit is de voorkant van mijn labelalbum. Wat je misschien meteen opvalt is dat ik als basis roze cardstock heb gebruikt (Florence smooth pink) ..ik vind het altijd heel leuk om met kleuren te spelen..en deze kleur past ook precies bij het Noor!design-papier 'Tea Party' dat ik heb gebruikt. 


Het album wordt met een magneetje gesloten. Je doet eerst het boven-flapje omhoog er daarna de onder-flap. Ook deze flapje kun je leuk oppimpen..maar zorg ervoor dat het niet te dik wordt, want dan pakt je magneetje niet meer.. 


Hier zie je dat er ook nog twee zij-flapjes zijn..deze zij-flapjes en de bovenflap zijn gemaakt met gebruik van de Dutch Dobadoo-mal 470.713.173. Ik heb ook verschillende tags en andere tekstjes gebruikt van het bijpassende Noor!design  'Tea Party' knipsheets 96011/0423)


Het middenstuk heb ik gebruikt om een grote pocket met flap te maken. Dar passen twee grote tags in, de eerst houd de flap dicht, haal je de tag eruit dan kan de flap open en kun je bij de tweede tag.


Hierboven nog een collage met de kleine details..de bloemen zijn gemaakt met de roze 'Floral Flourishes'-stans van Noor!design 6002/1081 ..de bladeren met de roze Noor!design-stans 'Leaves' 6002/0331 ..Hier en daar heb ik onder de tekstjes wat grijze sisal gebruikt..dit maakt de kaart wat levendiger vind ik. Op de bloemetjes heb ik een druppel Nuvo Crystal drops 'Bubblegum Blush' gedaan zodat ze een mooi roze hartje hebben.

Hopelijk vind je mijn creatie leuk..en heb ik je een leuk idee opgedaan!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; IRINA

Veel plezier!!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig en weer heel anders door ander designpapier te gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige label album, erg mooi papier heb je gebruikt, de teksten zijn erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig album is het geworden met een schitterend papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer een heel mooi labelalbum met dit prachtige papier! Heel leuk met die labeltjes en al die mooie tekstjes! Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi uitgevoerd met prachtige kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen