zondag 26 april 2020

26 April bloghop Pergola-kaart


Hallo allemaal, we hebben deze keer een leuke kaart gemaakt met als basis een Dutch Dobadoo-mal 470.713.772.
Jolanda heeft daarmee de Pergola-kaart bedacht, deze kun je ook als Online Workshop doen. Hier is mijn creatie..

Ik heb voor deze vrolijke, mannelijke uitvoering gekozen. Met als basis het groene cartstock van Florence nr. 058 en het gele nr.005 en het Noor!designpapier 'Beautifall'. Ook heb ik de gezellige biertjes gebruikt uit het Belle Lulu knipvel 'Biertje'(3000/0058). Dit alles geeft een vrolijke maar toch ook mannelijke uitstraling aan de kaart.


De kaart wordt dicht gehouden door de lintjes aan beide kanten..maak je deze los dan zie je de leuke binnenkant. Ik heb daar de tekstjes gebruikt uit het Bella Lulu knipvel 'Biertje', en ook een feestelijke verjaardags-slinger gemaakt met de Joy!crafts -mal 'Let"s Party'6002/0794. Alle delen designpapier heb ik be-inkt met Distress Ink 'Vintage Photo'.


Hier word je toch vrolijk van?! Als je de flapjes verder uitklapt zie je dit...lekker veel plaats voor tekstjes, plaatjes en pockets met tags! Ik heb ervoor gekozen om alleen in het midden twee pockets te maken, met lekker knalgele tags erin waar ik later een persoonlijke boodschap op kan schrijven voor de jarige..


Hier nog een keer de gezellige voorkant van de kaart.. ik heb daar een stoer broekzakje op gemaakt met de Vintage Jeans -Pocket- mal van Joy!crafts 6002/1388 en heb daar ook de Cutting Stencils Banners 6002/1467 gebruikt om de gele banners te maken. De teksten daarop komen van de Clear Stamp Banners 6410/0526  stempels van Joy!crafts.

Ik hoop dat je leuke ideeen hebt opgedaan, gezellig dat je mijn hop hebt bezocht ..
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Tot de volgende keer..je mag nu verder hoppen naar;ANTJE
Veel plezier!

4 opmerkingen:

  1. Leuke, vrolijke kaart is het geworden. De fellere kleuren maken het echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke uitvoering met dit leuke Bella Lulu knipvel! Het papier past er perfect bij! Super leuk idee voor een mannenkaart!Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk deze bierversie! Papier is ook geweldig hierbij. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooi bier versie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen