donderdag 9 april 2020

bloghop 9 april Bella Lulu Knipvel 'Afstand'


Hallo, wat leuk dat je even komt kijken wat ik heb gemaakt met het nieuwe Bella Lulu knipvel Áfstand'. In deze tijd waarin we veel thuis zijn en voor een tijdje niet al onze familie en vrienden kunnen bezoeken is het wel leuk om een kaart voor hen te maken. Zodat je iemand blij maakt en kan laten weten ' uit het oog is niet uit het hart'.


Ik heb als basis wit cardstock gebruikt op de leuke Dutch Doobadoo-mal 470.713.772
Voor deze kaart heb ik het mooie 'Vintage Roses'van Noor!design gebruikt. Zoals je kunt zien heb ik een band voor om de kaart gemaakt zodat deze nog mooi dicht blijft en ook makkelijker verstuurd kan worden. Op de band heb ik een tekst uit het knipvel gebruikt.


Als je de band eraf schuift kun je de kaart open vouwen..dan zie je twee deurtjes met raampjes erin van waarachter twee beertjes naar buiten kijken.
Ook hier heb ik de teksten uit het Bella Lulu knipvel gebruikt, en de bloemen zijn gestanst met de roze 'Charlotte'-stans van Noor!design. De raampjes zijn met de 'Window'-stans Little Happiness van Joy!crafts gemaakt.


De deurtjes kunnen open, ik heb er hele kleine magneten in verwerkt zodat ze ook weer mooi dicht-klikken. Nu kun je de schattige beren zien..


Ik heb de raampjes met witte gel-pen wat accenten gegeven zodat ze wat mooier uitkomen. Alle delen van het designpapier heb ik be-inkt met Distress Ink  'Festive Berries' of  'Faded Jeans' zo ook de bloemen. Op alle bloemen heb ik een druppel Nuvo Crystal Drops gedaan 'Red Berrie'. 


Langs de rand van de deurtjes aan de voor- en achterkant heb ik met een zwarte fineliner een doodle-randje getekend, en dit heb ik ook gedaan bij de blauwe vakjes aan de boven- en onderkant van de kaart..


Ik vond het heel leuk om deze kaart te maken, en deze gaat straks ook lekker op de post naar iemand die ik mis..
om diegene even blij te maken en te laten weten dat ik aan haar denk..
Hopelijk heb ik je inspiratie gegeven om ook een leuke kaart te maken.
Zorg goed voor jezelf en voor anderen!

Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
Antje
Veel plezier!

13 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt. Leuk detail van de beren die uit het raam kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer 2 beren geteld!!😂 superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en super leuke kaart! Zo leuk met die raampjes! Deze is echt top!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en model.....
    Lieve beertjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben normaal niet van de knipvellen, maar dit is wel een heel mooi kunstwerk geworden. Veel werk met een prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met dit toepasselijke knipvel en designpapier past er perfect bij! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh die beertjes op je kaart...te leuk voor woorden.
    En wat heb je een prachtige kaart gemaakt, zoveel te zien en allemaal mooi op elkaar afgestemd.
    Deze kaart is een feestje voor de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuke kaart, leuk die ramen waar de beren uitkijken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is echt een plaatje.
    De teksten komen heel mooi tot z'n recht.
    Ook de lieve beertjes krijgen een ere plekje.
    Prachtig gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! Wat een creativiteit
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowww wát mooi. Deze ddbd is ook mijn favoriet maar jij hebt er een heel nieuwe dimensie aan gegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit echt een schitterende kaart.👍👍👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen