zondag 5 april 2020

Bellalicious kit bloghop 5 april



Hallo! Deze keer in de bloghop een iets groter project om creatief mee aan de slag te gaan, namelijk de Bellalicious kit die Daisy heeft bedacht. Superleuk en in je eigen thema te maken..
Ik had zin in vrolijke kleuren..

Dit is de voorkant van mijn creatie..lekker vrolijk in de kleuren groen en rose. Ik heb het designpapier 'Lovely Aquarels' van Noor!design gebruikt. Op de voorkant heb ik lekker veel stansjes gebruikt, van Marianne design, Silver Selection CR1469 en 'Groetjes' LR0646, en van Joy!crafts 6002/0579. Verder bloemetjes en vlinders die ik uit een knipvel heb gehaald. Ook heb ik hier Nuvo Crystal drops gebruikt 'Bubblegum Blish'.



Doe je het strikje los, dan kun je het album openen en zie je twee vakjes met een klepje. Deze zijn met  mooie brads versierd en zo kun je ze ook sluiten door middel van een koordje ( hemp cord van Vaessen creative). De brads die ik hier heb gebruikt passen er heel mooi bij en had ik nog liggen in eigen voorraad.


Als basis heb ik craftpapier gebruikt, en alle randen be-inkt met Distress Ink 'Vintage Photo'. Aan de binnenkant van de klepjes heb ik ook weer de vlinders, en stansjes verwerkt en mooie teksten uit het knipvel Bella Lulu 5000/0006. Aan d linkerkant zit een klein tag-album en aan de rechterkant heb ik ervoor gekozen een doosje te maken waar 4 waxinelampjes in kunnen.


Het tag-albumpje met vlinder en mooie tekst. Op de vlindervleugels heb ik kleine druppels Nuvo Crystal Drops 'Apple Green' gedaan..


Als je het album opent zie je twee pockets met daarin een mooie tag waar je een berichtje op kunt schrijven.
De tag is gemaakt  met een stans van Marianne design LR0616.


Het doosje voor de waxinelampjes heb ikzelf ontworpen zodat het precies in het vakje van de Bellalicious Kit past.
Ik heb voor het venster Transparent Sheets van Joy!crafts gebruikt en de mooie vierkante rand is gemaakt met de nieuwe blauwe mal van Noor!design 6002/1466.


Nog even een collage met foto's van kleine details...

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat ik ervan gemaakt heb, en dat je er vrolijk en enthousiast van bent geworden en ook lekker gaat freubelen!
Leuk dat je de blog bezocht hebt, heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; SYLVIA
Veel plezier bij de volgende bloghop!

7 opmerkingen:

  1. Dit zijn helemaal mijn kleurtjes, echt leuk! En wat een goed idee om er kaarsjes in te stoppen, die kunnen we in deze rare tijd wel goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer heel anders, maar lekker fleurig Natalie 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat een fleurig papier is dit toch! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd vrolijke kleurtjes. En de kaarsjes zijn ook leuk.
    Grtjs vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi vrolijk doosje heb je er van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleurrijk en fleurig doosje is dit! Zo mooi met die vlindertjes! Ook een leuk idee om er theelichtjes in te doen!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen