zondag 29 maart 2020

Pull-up kaart bloghop 29 maart



Hallo allemaal! Vandaag een leuke bloghop weer met de Pull-up kaart, een leuk model wat je naar eigen inzicht een thema kunt geven..dit is mijn creatie...


Wat een leuk model kaart is dit weer! Het ziet er op het eerste oog misschien een beetje ingewikkeld uit, maar dat valt reuze mee! Thera legt het maken van dit model kaart heel duidelijk uit in een filmpje wat je kunt bekijken als je geabonneerd bent op All Inclusive van Noor en Zo..


Ik heb gekozen voor een zee-thema in de vrolijke kleuren aquablauw en rood craftstock bijpassend bij het Noor!designpapier 'Feeling Crabby' . Het Bella Lulu knipvel 3000/0008 met de zeemeerminnen en vissen past daar natuurlijk ook heel leuk bij..
De rode 'zeeanemonen'...eigenlijk zijn het bloemen..heb ik gemaakt met de stans van Marianne design 'silver selection'CR1430. Zoals je ziet kan deze kaart helemaal plat, dus makkelijk om op te sturen..je moet er dan wel voor zorgen dat je het met de decoratie niet te dik maakt. 


Als je het lint bovenaan vastpakt kun je de kaart uitvouwen naar boven..en komen de bungelende figuurtjes tevoorschijn!
Ook hier heb ik de figuurtjes van het Bella Lulu knipvel voor gebruikt. Deze heb ik op cardstock gelijmd en daarna uitgeknipt zodat ze nog iets steviger zijn.


Op deze foto kun je goed zien hoe de zig-zag stukken zitten.. achter de teksten heb ik een beetje rode sisal gedaan..


Ik heb voor de bodem ook de bloemen gebruikt zoals eerder vermeld en deze gepimpt met wat druppeltjes Nuvo Glitter Drops 'White Blizzard' en ik heb hier en daar wat kleine schelpjes geplaatst.


De bungel-figuren komen van het Bella Lulu knipvel 'zeemeerminnen', en het zeepaardje heb ik gestanst met de Joy!crafts stans 'Seahorses' 6002/1296.

Ik vond het erg leuk dit aparte model kaart te maken..het is weer iets heel anders, en leuk om uit te proberen!
Heel veel creatieve groetjes!
Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
THERA
Veel plezier!

7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke creatie! Vind het heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart!
    Je hebt een hele mooie creatie gemaakt en lekker vrolijk met die kleurtjes
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig model kaart. Prachtig met het leuke designpapier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd!!! Leuk designpapier ook!!
    Groetjes Christa vd Plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje ...heel mooi modelletje, met prachtig en vrolijk DP en zo leuk met die onderwater diertjes ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen