maandag 16 maart 2020

Drieluik tafereelkaart 16 maart bloghop



Hallo!  Wat leuk dat je onze bloghop bezoekt! Deze keer is ons team aan de slag gegaan met
de DRIELUIK TAFEREELKAART  die Thera heeft bedacht. Een erg leuk model die je in allerlei
verschillende thema's kunt uitvoeren...

Zoals je direct al kunt zien heb ik een geboorte-felicitatiekaart gemaakt. Ik heb een zachte creme kleur craftpapier gebruikt als basis, en het lieve zacht gekleurde designpapier is van Noor!Design 'Endless Love'. Voorop de kaart zie je meteen de verschillende stansen die ik voor deze kaart heb gebruikt.Van Marianne Design zijn dat de ovale stans CR1500 uit de 'silver selection' de hartjes ballonnen uit de 'Limited edition' LR0625  en de super grappige en lieve baby's van Eline's Collectables COL1479. 


Als je het lintje los maakt en de kaart opent zie je de leuke en verrassende binnenkant! Ik heb op de linkerzijde plaats gemaakt om een persoonlijk bericht te schijven..Hier zie je ook dat ik al het designpapier met de rode 'festive berries' van Distress Ink heb be-inkt. Ik vind het zelf vaak mooi om het designpapier met een bijpassende kleur te be-inkten zodat die thema-kleur nog meer benadrukt wordt..
Je kunt nu ook zien dat ik een randjes-pons van Vaessen Creative heb gebruikt, dit zorgt voor een schattig randje bij de zijflap en de pockets.


Kijk nu hoe schattig die kleine baby met zijn duimpje in de mond in de onderste pocket zit!...
De plaatjes en teksten heb ik uit verschillende Bella Lulu knipvellen gehaald, erg leuk om deze te combineren!
de ballonnen met de letters heb ik gestanst met de 'One of a Kind -Balloons- 'van Joy!crafts.


Ik vond het superleuk om dit model kaart te maken..hopelijk heb je inspiratie opgedaan!

heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag verder hoppen naar; Corry
Veel plezier!


2 opmerkingen: