maandag 9 maart 2020

bloghop 9 maart voorjaarsknipvel


Hallo!
Leuk dat je even komt kijken wat ik gemaakt heb met het nieuwe voorjaarsknipvel van Noor en Zo!
Je kunt de lieve plaatjes van dit knipvel natuurlijk prima gebruiken op je kaarten..maar ik vond het leuk om ze op een andere manier te gebruiken..kijk je mee?


Kijk eens wat een vrolijke voorjaarskleuren..ik krijg er al een echt lente-gevoel van! Ik heb een doosje gemaakt met de Dutch doobadoo-mal 470.713.056. Ik heb zachtgeel cardstock van Florence 004 als basis gebruikt. Het groene met witte stipjes designpapier is uit de 'Falling Leaves' van Noor!Design. Ook heb ik twee paas-schud-hangers gemaakt, deze zijn in dezelfde stijl als het doosje..


Deze paas-schud-hangers heb ik met stans CR1500 uit de 'Silver Selection'van Marianne Design gemaakt. Ik heb een shakerwindow 'ovaal'  van Marianne Design gebruikt..erin  wat kleine schudhartjes en bloemetjes (uit eigen voorraad).
De schattige kuikentjes zijn ook gemaakt met een stans van Marianne Design LR0644. En de bloemetjes zijn de Floral Flourishes van Noor!Design.


Ik vind ze super schattig geworden, deze hangers met het schattige hertje en konijntje..echt lente!
Ook op de achterkant heb ik een klein stukje tekst geplaatst.


Op alle witte bloemetjes heb ik met Nuvo Crystel drops 'Dandelion Yellow' een klein geel hartje gemaakt.
Ik ben zelf groot fan van Nuvo Drops omdat je je werkstuk hier echt de finishing touch mee geeft!


Dit model doosje blijft ook echt leuk, vind ik. De plaatjes van het voorjaarsknipvel zijn precies groot genoeg dat ze goed op dit doosje passen..


Ik hoop dat ik je op een leuk idee gebracht heb.. laat de lente maar komen!

heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; 
                                                                    Antje

                                                             

9 opmerkingen:

  1. Super! Wat mooi de hangertjes en het doosje met dit knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om schudhangertjes te maken en doosje ook alzo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die hangertjes mooi net als t bijpassende doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, vooral die hangertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi die hangers en super het doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy box heb je gemaakt, echt weer eens iets anders 😍😍 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige candybox is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk. De hangers en het doosje allebei even leuk.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen