donderdag 20 februari 2020

bloghop 20 februari Purrfect Kitties



Hallo! Wat leuk dat je komt kijken wat ik gemaakt heb met het nieuwe Bella Lulu knipvel
'Purrfect Kitties'! Zijn ze niet geweldig deze eigenwijze, schattige, pluizige viervoeters?

Een vriendin van mij had voor mij een hele leuke kerstkaart gemaakt naar dit model. Ik vind hem erg leuk en heb hem nu gebruikt voor deze leuke 'Purrfect Kitties -kaart'! Ik heb natuurlijk het Bella Lulu knipvel 'Purrfect Kitties' hiervoor gebruikt van Noor!Design, maar ook de hondenpootjes van  het 'Woof Woof '-desingpapier (deze kunnen ook best voor kattenvoetjes doorgaan ;) )en ik heb de roze hartjes gebruikt uit het designpapier van 'Endless Love'. Het is erg leuk om af en toe de verschillende lijnen designpapier met elkaar te combineren en gaat ook heel goed met het designpapier van Noor!Design!


Hier zie je de kaart dichtgevouwen. Heel prettig dus dat je hem ook gewoon per post kunt versturen.Ik heb de Dutch Doobadoo mal Card Art Meow A5 gebruikt (470.713.761) en op de achtergrond zie je de vierkante gestanste stukken met boogjes rand, hiervoor heb ik de 'Open squares scalop XL stansen gebruikt van CraftEmotions".


Op bovenstaande foto staan de twee buitenste vakjes recht. Omdat het papier ervoor iets hoger bevestigd is met foam-tape
blijven de vakjes recht staan. Ik vind de katjes en de teksten zo superleuk tot hun recht komen... 


Hier zie je vanaf boven hoe de kaart eruit ziet. De prachtige sierlijke blaadjesrank heb ik gemaakt met de 'Branch Leaves'- stans van Joy!Crafts . De rand helemaal aan de voorkant van de kaart is gemaakt met een randstans van Vaessen Creative.


Bedankt voor je bezoekje aan m'n blog! Ik hoop dat je een leuk idee hebt opgedaan..
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag nu verder hoppen naar;
Noor&Zo  Tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met dit super leuke knipvel en geweldig hoe je de MEOW mal hebt verwerkt hierop. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleuren zo bij elkaar.daar krijg je toch meteen de kriebels van. Gr.karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart en geweldig zoals je hem uitgewerkt hebt met het katten thema

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind de kaart erg leuk, ook leuk dat meow!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eEcht een hele mooie en leuke kaart geworden, ik vind het model ook echt wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen