dinsdag 4 februari 2020

bloghop 4 februari Easter Chickens



Hallo allemaal! Leuk dat je komt kijken wat ik gemaakt heb voor deze bloghop met het Bella Lulu knipvel Easter Chickens!

Kijk wat een vrolijke kaart je kunt maken met de vrolijke kuikentjes van het nieuwe Bella Lulu knipvel Easter Chickens!
Ik heb een Dutch Doobadoo mal gebruikt (470.713.597) en deze op geel cardstock uitgetekend en geknipt. Het designpapier wat ik gebruikt heb is 'Easter'van NoorDesign en past hier perfect bij.


Zoals je kunt zien heb ik lekker veel stansjes gebruikt.. o.a de prachtige circels met de blauwe mallen van NoorDesign (6002/1384). De vlaggen-slinger van Joy!crafts 'Let's party' , de grasrand van Noor!design (6002/1178), de rose en gele bloemetjes van Noor!design Floral Flourishes 6002/1081, het hekje in het gras is een stans van Joy!crafts "farm".


In het grote ei zit een klein zakje verstopt met chocolade eitjes! Superleuk om zo aan iemand te geven toch?! Ook hier heb ik een kleine mal van Dutch Doobadoo gebruikt (470.713.720) om het zakje mooi mee te sluiten. Op het zakje weer een leuk kuikentje. de stempel 'For you' komt uit mijn eigen voorraadje en heb ik met embossing-poeder gemaakt. De roze strik is een stans van Marianne design ( LR0448) .


Ik vond het heel leuk deze creatie te maken met de mooie kleuren van het designpapier en de vrolijke kuikentjes...ik krijg alweer een beetje lente-gevoel! Hopelijk heb ik je op een leuk idee gebracht hebt om ook iets te maken met deze schattige kuikens..heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
Noor&Zo     

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi paasei met de leuke kuikentjes! daar word je toch helemaal vrolijk van?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit paasei met de kuikentjes die eruit piepen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt en zeker een idee om te onthouden!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door deze kaart krijg je gelijk zin in Pasen

    BeantwoordenVerwijderen