woensdag 5 februari 2020

bloghop 5 januari Love Story



Hallo.. ja! zei ze....Zo leuk weer het nieuwe Bella Lulu knipvel 'Love Story'!
Ik heb dit keer geen kaart gemaakt, maar een soort doosje. Kom je mee kijken?


Kijk hoe leuk! Ik heb een doosje gemaakt ..met mooi donkerrood cardstock en het Noor!designpapier 'Love Story'.
Ik heb kleine hartjes gestanst en een grotere en daar een 'stikrandje' op getekend. Daarna het echtpaar en een tekst geplaats en de schattige stoffen roosjes had ik nog in mijn eigen voorraad. 



Als je het dekseltje eraf haalt zie je dat een 'explosie-box' is. Deze zag ik een paar keer op internet voorbij komen en het leek me leuk om zelf te maken...maar ik had geen beschrijving of mal. Dus..zelf uitvogelen hoe het in elkaar zit...


Maar het is niet heel ingewikkeld. In feite teken je een doosje en op de hoekjes een hart wat je in het midden rilt. Zoals je op de foto kunt zien bestaat dit doosje uit een groter doosje (de buitenkant) met een kleiner doosje erin.
Er is mooi veel plaats voor de figuurtjes uit het knipvel.


In het middenvakje is precies plaats voor een half plastic hartje. Daaronder heb ik een tekst gemaakt uit het Bella Lulu knipvel 'Love Story', en natuurlijk wat losse hartjes in het plastic hartje..


Dit is het grotere doosje, de buitenkant. Voor hier heb ik ervoor gekozen om de teksten op de vakjes die naar buiten vallen te lijmen. In het midden vierkantje is plaats voor het bruidspaar. Achter het bruidspaar heb ik een pocket verwrkt door middel van het hart. Hierin kun je een persoonlijk berichtje schrijven  en /of een gift plaatsen.


Hopelijk vond je het leuk even te zien wat ik gemaakt heb met het leuke nieuwe Bella Lulu knipvel 'Love Story'!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;  Jolanda
Veel plezier!

4 opmerkingen: