maandag 3 februari 2020

Bloghop 3 februari Easter Bunnies



Hallo!
De lente hangt alweer een klein beetje in de lucht! En vooral als je dit superleuke nieuwe knipvel van Bella Lulu 'Easter Bunnies' ziet krijg je al een klein beetje 'lentekriebels'..
ga je mee kijken wat ik heb gemaakt?

Ik heb een vrij eenvoudige kaart gemaakt..ik vind het Noor! designpapier wat bij dit knipvel past zo leuk, maar omdat het ook wat drukkere patroontjes heeft heb ik de kaart dus redelijk eenvoudig gelaten. Ik heb als basis een Dutch Doobadoo-mal gebruikt en  deze 3x naast elkaar afgetekend en uitgeknipt. Er passen twee delen uit een vel cardstock (30,5x 30,5) het derde deel knip je apart uit en lijm je dan aan dat eerste deel. Dan krijg je een soort harmonica-kaart.


Hier zie je hoe de kaart er uitziet als hij open geklapt is. Het mooie Noor! designpapier 'Easter' komt hier goed tot z'n recht. De prachtige witte bloemen heb ik gemaakt met de blauwe Cutting en Embossing stans van Joy!crafts (6002/0632)
Verder heb ik op deze kaart alleen nog de grasrand van Noor!design (6002/1178) en het hekje van de serie 'Collectables' (COL1423) van Marianne Design gebruikt.


Ik heb bijna alle plaatjes en tekstjes uit het knipvel gebruikt. Deze tekst vond ik wel bij het plaatje horen...het haasje vindt alleen nog worteltjes..alle eitjes zijn op!




Op de achterkant heb ik een tag gemaakt, zodat je nog een persoonlijke boodschap op kunt schrijven voor de ontvanger. Door het haasje (uit het Desingpapier geknipt) en de cirkel met bloem wordt deze tag op z'n plek gehouden.
Leuk dat je even hebt gekeken op mijn blog!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
Antje   
Veel plezier!

3 opmerkingen: