donderdag 23 januari 2020

Bloghop 23 januari Herinneringsdoosje



Hallo allemaal! Leuk dat jullie deze bloghop bezoeken. Vandaag hebben we een leuk herinneringsdoosje gemaakt wat Thera heeft  bedacht.

Hier zie je het doosje van de voorkant als het gesloten is. Ik heb er een dierentuin-thema aan gegeven met het leuke 'At the Zoo' designpapier van NoorDesign, en ik heb ook de bijpassende teksten en tags daarvan gebruikt. De bloemetjes en het groene blaadje komt uit mijn eigen voorraad. Ik heb groen cardstock 066 gebruikt van Florance.


Hier het zijaanzicht. Je kunt hier zien dat het best een dik boekje is geworden. 


Zo ziet het boekje eruit als je het openmaakt. Ik heb 2 magneetjes gebruikt, en om het makkelijk open te maken een lusje van oranje lint geplaatst.


Als je het boekje helemaal openklapt krijg je dit te zien. Dit zijn 16 vakjes waar je een tekst, plaatje of foto kan plaatsen.
Ik heb op de plaatsen waar een foto moet komen een wit kaartje geplaatst, hierop kan later een fotootje geplakt worden.

Ik vond het heel leuk om dit herinneringsboekje te maken!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu doorhoppen naar;CORRY

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk herinneringsdoosje. Ben benieuwd wat voor foto's erin komen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig doosje , maar uitgevouwen is ten eerste een grote verassing . Mooie kleuren gebruikt ,zal vast heel mooi worden met foto.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk doosje en origineel om het zo te doen

    BeantwoordenVerwijderen