maandag 13 januari 2020

bloghop 13 januari 'At the Zoo'


                                     
                            Hallo allemaal!

Vandaag een leuke bloghop met het vrolijke Bella Lulu knipvel 'At the Zoo'. We hebben allemaal weer heel verschillende kaarten ermee gemaakt. Kijk je mee..?


Ik heb als basis een kaart met lichtblauw cardstock (Florence 046) gemaakt van 15x15 cm met een bodem van  1cm  zodat de kaart ook kan staan. hierop heb ik een stuk designpapier van NoorDesign 'At the Zoo'gelijmd. Ik heb de uil (Dutch Doobadoo 470.713.584) uit designpapier van dezelfde lijn gebruikt . De voetjes van de uil heb ik een stukje los uit de onderkant laten steken..de tekst en leuke plaatjes komen uit het Bella Lulu knipvel 'At the Zoo'. Twee kleine veertjes zijn de pluimpjes op de oren van de uil. Met een lintje wordt de kaart aan de bovenkant dichtgestrikt.


Maar je de kaart open dan komt er een klein uiltje tevoorschijn op een uitklapbaar stukje. Dit wordt ook door middel van een lintje dichtgehouden. Ik heb hier de mooie blauwe stans van NoorDesign 6002/1200 gebruikt, en een  randstans van Vaessen Creative. Kleine bloemetjes, uitgestanste blaadjes en tipjes met Nuvo Drops maken het af.


Maak je het strikje los dan komt er een klein harmonica-kaartje naar voren met tekstjes en de taartjes uit het Bella Lulu knipvel. Het onderste stukje is speciaal leeg gelaten om zelf een boodschap op te kunnen schrijven. Ik vind het een leuke verjaardagskaart geworden! Hopelijk ook een leuk idee voor jou om te maken...leuk dat je even op mijn blog was, je mag nu verder hoppen naar;

MONIQUE

Heel veel creatieve groetjes, Natalie

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart. super leuk zo met de lintjes te openen en daar binnen nog een kees. heel leuk idee.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een SCHITTEREND verjaardagskaartje Natalie...zo mooi die schattige uil op de voorkant....en dan een mooie verrassing als je deze openmaakt met ook prachtige teksten en super schattige plaatjes allemaal....CHAPEAU!!! en bedankt voor de inspiratie
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen