maandag 20 januari 2020

bloghop 20 januari 'Zeemeeuwen'



Hallo Allemaal!
Leuk dat je de blog-hop van deze week weer bezoekt! We hebben weer met een te gek nieuw Bella Lulu knipvel mogen werken met als thema; Zeemeeuwen. Ik heb er deze week geen kaart mee gemaakt maar iets anders leuks...

Dit keer dus geen kaart maar een labelwaaier'',  of  'labelalbum'. Het ziet er  ingewikkeld uit, maar dat valt best mee. Ik wilde eigenlijk zoveel mogelijk zeemeeuwen en tekstjes gebruiken uit het Bella Lulu knipvel , en bij dit thema passen echte schelpjes, stoer touw, etc. heel goed..alles bij elkaar kwam ik dus tot deze leuke creatie.. 


Als basis heb ik donkerblauw cardstock gebruikt en Noor!designpapier 'Under the Sea' . Om een stevige basis te krijgen heb ik voor de voor- /achter-/ en onderkant chipboard gebruikt. de zijkanten zijn stroken cardstock dat in zig-zag is gevouwen. Deze zijn bevestigd tussen de voor- en achterkant , en kun je vanaf de bovenkant de 5 tags erin schuiven. Om het nog wat steviger te maken heb ik voor de middelste tag (de 3de dus) een pocket gemaakt die vastgelijmd zit tussen de zig-zag zijkanten. 


Deze tags maken is echt een superleuk werk. Ik heb de grote 3- tag-ponser van Vaessen creative  hiervoor gebruikt. Met het Noor!Designpapier  'Under the Sea' de zeemeeuwen en teksten van het Bella Lulu knipvel 'Zeemeeuwen' en wat schelpjes, sisal, touw,  en schelpenstans van Joy!crafts 'Seashore' heb ik zo deze leuke tags gemaakt....waarvan er eentje een beetje ondeugend is. Ik vond het leuk  dat nog extra te onderstrepen en heb er een lekkere witte spettersplesh op gemaakt!


Hopelijk vind je deze creatie leuk, en heb je leuke ideeen opgedaan!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag doorhoppen naar;MONIQUE

4 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt! Daar zitten vele uurtjes werk in!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een werk heb je er van gemaakt en wat is het mooi geworden! Groetjes Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie! Superleuk idee! Een heel werkje ... maar een prachtig resultaat!Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen