dinsdag 31 december 2019

Bloghop 31 December Sterretjeskaart


   Hallo Allemaal,

Bijna is dit jaar voorbij..en gaan we het  nieuwe jaar in. Met oliebollen en champagne proosten we op het nieuwe jaar..en dan lekker vuurwerk kijken... en we wensen elkaar een heel goed 2020! Het is ook leuk om dan deze kaart te geven of bij iemand in de brievenbus te doen...

Dit is mijn sterretjeskaart geworden. Ik heb gekozen voor zwart, wit en koper/goud. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van NoorDesign 'Sleigh Ride' en het koperkleurige papier had ik nog zelf liggen. Het wekkertje op de bandarol is  een stans van Noor Design 'Back in time'. ik heb het nadat ik het gestansd/ embossed heb wat geblend met goudwax en Distress Ink 'vintage photo'.


Op de voorkant van de kaart heb ik een stempel van Bella Lulu gebruikt voor de achtergrond 'Letters'. Ook heb ik tekstjes gemaakt met de Bella Lulu stempelset 'December', hiervoor heb ik  embossingpoeder gebruikt.


Aan de binnenkant zie je een pocket met een tag voor persoonlijke nieuwjaars-boodschap, en op de linkerzijde  worden de sterretjes geplaatst. De kleine koper/goudkleurige sterretjes die je her en der ziet heb ik met een klein stansje gemaakt wat ik als kind al had..


En zo tikt de klok langzaam naar het einde van dit jaar toe. Een jaar vol creativiteit! Hopelijk vind je de kaart leuk..

Ik wens je een hele gezellige en mooie jaarwisseling !

 Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Ja mag verder hoppen naar: 

3 opmerkingen: