maandag 23 december 2019

bloghop 23 december springkaart



                                        Hallo allemaal!

Leuk dat je komt kijken bij deze bloghop van de springkaart! We hebben allemaal hetzelfde model kaart gebruikt maar het ziet er allemaal heel verschillend uit! Kom maar gauw kijken..

Ik heb gekozen om er een heel lief kaartje van te maken, met de zachte kleuren van het Noor Designpapier 'Prima Ballerina' en het schattige olifantje van Mon Ami 'Nima' lukt dat heel goed..zo lief! 


De kaart sluit aan de voorkant met een strik. Als je deze los maakt zie je ook goed de bloemen die ik heb gebruikt . Ik heb twee verschillende kleuren Nuvo drops gebruikt om kleine pareltjes te maken voor op de kaart.


En dan komt de verrassing tevoorschijn!Als een soort harmonica trek je de kaart voorzichtig open...op dit gedeelte kun je teksten zetten, of  stempels etc. Ik heb ervoor gekozen dit redelijk rustig te houden omdat de voorkant al best druk is.


Je kunt de kaart draaien  en hebt zo op vier kanten op het harmonica-gedeelte plaats om iets op te zetten.


Als laatste nog even een goede foto van Nima..wat een schattig olifantje..ze heeft er rode wangen van!
Ik vond het heel leuk om dit model kaart te maken..het ziet er best ingewikkeld uit, maar dat is het echt niet!
Leuk dat je even bent komen kijken naar deze hop..je mag nu verder hoppen naar ;

CORRIE

Heel veel creatieve groetjes, Natalie

9 opmerkingen: