vrijdag 6 december 2019

Bloghop vrijdag 6 dec. schuine drieluik kaart



Hallo! Wat leuk dat je komt kijken bij de blog-hop van vandaag! Deze keer hebben we allemaal iets gemaakt met de schuine drieluik-kaart die Thera voor ons bedacht heeft. Je kunt het patroon en werkwijze terug vinden bij Noor & zo All inclusive.


Ik heb een lieve vrolijke kaart gemaakt met katjes (en een visje) voor iemand die ik heel aardig vind. De vrolijke kleur van het rode cardstock en het leuke Noor designpapier 'Love Letters' maakt mij blij..een leuke kaart om aan iemand te geven! 


Om de kaart te openen moet je eerst de bandarol eraf schuiven. Ik heb een schutkaart op de bandarol gemaakt met een klein (zelfgetekend) visje erin.. wat pailletjes  en kleine miniballetjes. Het katje is gemaakt met de stans van Joy!crafts 'Dear kittycat'. Ook heb ik een aantal vierkantjes gebruikt uit de CraftEmotions-stans Ópen squaresscalop XL '.


Heb je de bandarol eraf geschoven dan zie je de voorkant van de drieluik-kaart, omdat het designpapier al zo leuk is heb ik er alleen een stempel met het woord "jij" op gemaakt en aan de bovenkant piept er een klein katje uit.


Vouw je de kaart verder open dan zie je hoe leuk hij uitvouwt. Ik heb 2 kleine pockets gemaakt met tags met daarop weer dezelfde stempel "jij". De stempel is van Marianne design 'hartjesregen'..de kleine tekstjes komen ook van deze stempel.


Ik hoop dat je leuke ideeen hebt opgedaan en leuk dat je even bent komen kijken naar mijn creatie!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Ik zou het heel fijn vinden als je een reactie wil achterlaten onderaan en dan mag je verder hoppen naar de volgende
creatie van:



ANTJE

4 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart en wat schattig dat katje wat er bovenuit piept! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk met vrolijke kleuren.weer totaal anders zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart met de katjes en leuke papierkeuze ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poezen zijn minder mijn ding maar erg leuk dat woordje jij wat elke keer terug komt

    BeantwoordenVerwijderen