maandag 25 november 2019

Bloghop 25 Nov. Bella Lulu Coffee


Hallo allemaal! Wat een leuk knipvel van Bella Lulu is er weer! Dit keer in thema 'Coffee'..
superleuk om op allerlei manieren te gebruiken, dat laten we hier zien in de bloghop. En dit is wat ik ermee gemaakt heb...

Je hebt vast wel eens zo'n papieren zakje gekregen voor je craftspulletjes die je kocht..ik heb die van mij bewaard want daar kun je hele leuke creaties mee maken. Dat heb ik hier ook gedaan. Het is extra leuk om zo je cadeautje te geven, maar ook zeker zo leuk om te maken..


Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Noor!design  'Hug in a Mug'en past perfect bij het Bella Lulu knipvel  'Coffee'. Ik vind het zelf ook superleuk passen bij de bruine kleur van het papieren tasje. Als eerste heb ik de hengsels voorzichtig eraf gehaald (maar dat hoeft niet perse) en daarvoor in de plaats een mooie randmal met daarachter wit cardstock gelijmd. Op de voorkant  daarna in laagjes opgebouwd en  veel verschillende stansen gebruikt. Op de voorkant een koffiekan (eigenlijk is het een theekan, maar nu even niet..) met behulp van de Dutch Doobadoo mal 470.713.624 gemaakt. Met een shaker en daarin koffieboontjes helemaal leuk in het thema.


De kaart aan de voorkant kan ook open. Ik heb een klein houten wasknijpertje versiert met een tekstje uit het Bella Lulu knipvel en een lintje, en zo blijft de kaart netjes dicht. In de kaart een pocket en tag gemaakt. En er komt ook een schattig koffie-koekjes paartje tevoorschijn.


Ook de achterkant van het tasje wordt niet vergeten..en heb ik in dezelfde stijl gemaakt als de voorkant. Zo is een cadeautje wel heel erg leuk om te geven..bijvoorbeeld aan een lieve koffieleut.. ik ruik de koffie al bijna...
Hopelijk vindt je dit een leuk idee! En misschien vindt je het wel zo leuk dat je deze wil maken bij mij  in een workshop...
Dat kan en zou ik heel gezellig vinden! In de webshop van NoorenZo  staat deze gepland op woensdag 15 januari: .https://www.noorenzo.com/a-58129569/workshops/woensdag-15-januari-workshop-kadotasje-met-kaart/

Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar ;

 MIRANDA

8 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je zo'n zakje als basis voor deze creatie hebt gebruikt! Is prachtig geworden en zeker heel leuk om als cadeautje te geven. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super project gaaf en wat een werk en leuk oud en nieuw te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik ben overtuigd. Geweldig thema die koffie. Prachtig gedaan 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vindt de kraft kleur en chocolade bruin inderdaad het mooist bij dit Bella Lulu knipvel passen. Wat goed dat beide kanten zijn gepimpt, ik zou er zelfgemaakte koekjes in doen en op de koffie gaan bij die ene vriendin die zo’n gezellige keuken heeft. Lkkr bijbeppen...😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo heerlijk al die ideeën. Dat zakje is geniaal. Er mooi deze gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een geweldig cadeau tasje krijg je zo.
    Alleen het tasje al is zo een geweldig cadeautje om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie verpakking voor een cadeautje. Dit alleen is al een cadeautje ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super idee met zo n tasje . Als je dat krijgt heb je al een cadeautje aan zo n ontzettend mooi tasje

    BeantwoordenVerwijderen