maandag 18 november 2019

bloghop 18 nov. Bella Lulu Snowman



                              Hallo Allemaal!

Leuk dat je even naar deze  blog-hop komt kijken! Deze keer hebben we iets gemaakt met het Bella Lulu knipvel Snowman. Super vrolijke sneeuwpopjes, hier wordt je gewoon blij van!
Als basis heb ik  zwart cardstock gebruikt, wat ik onder een scrapbook stencil van Joy!crafts heb gelegd en overgetrokken heb. Met dit scrapbook stencil (6002/0858) kun je een heel leuk klein album maken...met lekker veel plek voor plaatjes, teksten en pockets. Aan de voorkant heb ik met 'Transparent sheets'van Joy!crafts een pocket gemaakt. En opgepimpt met een kleine kerstroos en belletjes. 

Als je de tag met tekst omhoog schuift komt er een vrolijke sneeuwpop tevoorschijn!

Iedere keer dat je de kaart/album verder open vouwt komt er weer een leuke tekst of sneeuwpop tevoorschijn. Ik heb voor de achtergrond het mooie en kleurrijke Noor!design papier 'Bright Christmas'gebruikt en wat gekleurd cardstock in fushia, groen en aqua. Dit laatste heb ik gestanst met een stans van CraftEmotions (115633/0922). Hierdoor zie je die leuke boogjes..

Ik heb met een witte gel-stift een gestikt randje op het zwarte cardstock getekend..dat maakt de kaart meer een geheel vond ik. In het middengedeelte heb ik 3 open pockets gemaakt met een stukje fuchia cardstock. Hierop wat kleine hulstblaadjes.


Nog wat sneeuwvlokjes met de Nuvo Dream  Drops 'çloud 9'.. een leuke kaart/album waar veel op te zien is!

Hopelijk vond je het leuk om te kijken wat ik heb gemaakt, en heb je een leuk idee opgedaan!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar;
Antje

12 opmerkingen:

  1. Mooi om zo'n sneeuwpoppen-boekje er van te maken. Heel vrolijk...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf het zwarte papier niet zo te gebruiken. Maar het is een geweldig album geworden gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk album en met al die sneeuwpoppen, geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw een vrolijk albumpje en door het gebruik van zwart meteen ook chic
    Echt een heel tof geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ! Wat een leuk model! En hoe leuk die combinatie van het mooie papier met zwart ! Superleuk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk flip, flap albumpje heb je gemaakt. Tof idee en mooie combi met dar zwarte papier👌. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave uitvoering met deze ma 😍😍. Heb ik gelijk weer een ideetje om met deze mal aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat komt het papier mooi uit op zwart Chardstock.
    Hele gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kleuren op je mini-album en de pocket aan de voorkant is super.
    Hier worden we weer blij van.

    BeantwoordenVerwijderen