maandag 11 november 2019

Bella Lulu Folklore Gnomes knipvel bloghop 11 nov.




                                             Hallo!

Wat leuk dat je onze blog-hop komt bekijken! Deze keer een blog-hop met het mooie Bella Lulu knipvel folklore gnomes...en er staan ook weer leuke teksten in kleur op ..en die uiltjes zijn ook geweldig! Heerlijk om hiermee iets moois te maken!


Ik heb dit keer voor het "pull out panelkaart"-model gekozen om te maken. Dit model heeft Jolanda eerder dit jaar al eens laten zien, en er staat een filmpje van op you tube. Ik heb het Noor!designpapier 'Joy to the world'gebruikt, dit past perfekt bij het Folklore Gnomes knipvel. Voorop de kaart heb ik een kerstboompje gemaakt, daarvoor heb ik de Dutch Doobadoo-mal 470.713.723 gebruikt..


Als je het strikje los maakt en de kaart verder opent komen de andere gnomes,  kadootjes en tags tevoorschijn. Ik heb er voor gekozen de kaart niet te druk te maken, omdat ik de plaatjes zo mooi vind en ze op deze manier ook echt tot hun recht komen. Ik heb deze keer maar een stans gebruikt, die van Joy!crafts Jingle Bells 'Guirlande'voor de hulstblaadjes.


Ik heb een leuke pocket gemaakt met een gescheurde rand en daar drie kleine tags in gemaakt. Voor de tekst heb ik clearstempels van Bella Lulu 'December' gebruikt.


De besjes heb ik met Nuvo Crystal Drops 'Red Berry'gemaakt. Ik ben echt een liefhebber geworden van de Nuvo Drops omdat je kaart daar net wat meer kleur mee krijgt. Voor het sneeuwrandje heb ik een sneeuw-effectpen gebruikt en daarover heb ik 'Eis-Kristall' van Viva gestrooid. Leuk dat je hebt gekeken naar deze hop-post..je mag een reaktie achterlaten en lekker door hoppen naar de volgende..

Heel veel creatieve groetjes Natalie
Je mag nu hoppen naar:
Thera

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en super leuk knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijft toch ook een heel leuk model deze kaart, mooie kaart. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is dit geworden!! Super leuk idee zo die "gescheurde" kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super kaart, het eindigt niet met verassingen op elk deel van de kaart. En die leuke gnomes maken het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk uitvouwbaar kaartje Nathalie en die kleuren ...... 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Mooie invulling van dit model!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergaaf model kaart laat je deze keer zien!! De gnomes zijn ontzettend tof, heel erg gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo'n dotje met dit nieuwe vel.leuk idee deze kaart

    BeantwoordenVerwijderen