vrijdag 8 november 2019

Rozetkaart bloghop 8 november



                                       Hallo!

Superleuk dat je een kijkje komt nemen in deze bloghop! Deze keer staat het model van de rozetkaart centraal. Een erg leuk model wat je weer op veel manieren en in veel thema's kan oppimpen.


Mijn rozetkaart-hanger heb ik een kerstmuizen-thema gegeven. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van  NoorDesign 'Winter Time'. De tekstjes heb ik uit een bijpassend Bella Lulu knipvel gehaald. Ik heb de rozetten allebei op een kerstballen-mal van Dutch Doobadoo gelijmd (470.713.721). 


De schattige muizen, waar ik helemaal fan van ben..zijn gemaakt met de Collectables stans van Marianne Design (COL 1437) .Verder heb ik gebruikt de Jingle Bells 'Guirlande'stans van Joy!crafts , en de One of a kind 'Christmas'stans van Joy!crafts voor de kerstrozen. De kleine blauwe sterretjes zijn uit een stans van Marianne Design (LR 0487).


De kleine pareltjes (in de kertsrozen) de strikjes en de besjes gemaakt met de Nuvo Crystal Drops maken het helemaal af....en heb je die kleine glinsteroogjes gezien van de muizen? die heb ik gemaakt door er een klein druppeltje "Glossie accent'van Ranger op te doen. k ben blij met de muizenrozet-hanger..en ze krijgen zeker een plekje in de woonkamer met Kerst!
Heel veel creatieve groetjes! Natalie

Je mag nu doorhoppen naar:
Thera



6 opmerkingen: