maandag 4 november 2019

Bella Lulu Knipvel Sinterklaas bloghop 4Nov.



                                                   Hallo Allemaal!
Nog even dan is het weer 5 december..een gezellige tijd! De schoentjes mogen weer gezet worden .. en je mag lekker snoepen van pepernoten en chocoladeletters...hoe leuk is het om ook een sinterklaaskaart te maken voor in een schoen, of met Sinterklaasavond te geven! Met het leuke Bella Lulu knipvel  Sinterklaas ben je dan al een eindje op weg.

Ik heb een soort uitklapbare kaart gemaakt...maar je kunt het ook een uitklapbaar albumpje noemen. Op de voorkant heb ik uit het knipvel verschillende figuurtjes gebruikt. Een circel uit geel cardstock gestanst en wat geblend zodat het een maan wordt..en een tak gestempeld en uitgeknipt. Uit jute een zakje geknipt en een tag gemaakt om erin te steken. 


Als je de strik losmaakt kun je het albumpje open vouwen..je ziet dan dat het eigenlijk allemaal vierkant gesneden cardstock is dat met een vlak op elkaar gelijmd is, en dat er gerild is horizontaal, verticaal en een keer diagonaal. Ik vind het een leuk model om te maken.


Binnenin zie je dat ik het Noor-designpapier van  'Rainy Days' heb gebruikt, en verschillende figuurtjes en teksten uit het Bella Lulu Sinterklaas knipvel. Verder heb ik uit verschillende kleuren cardstock kadootjes gesneden en met jute touw een strikje gegeven. De stoere Sneaker uit de Joy!crafts stansen-set 'Vintage Jeans' past ook prima  in het thema met wat sisaltouw en een wortelje. De pepernootjes heb ik met Nuvo Crystal Drops 'Copper penny'gemaakt.


Hier kun je  het filmpje bekijken zodat je nog beter ziet hoe het album in- en uitvouwt...


Ik hoop dat jullie het leuk vonden een kijkje bij mij te nemen..
heel veel creatieve groetjes,
Natalie

Je mag nu terug hoppen naar,


Noor&zo

9 opmerkingen:

  1. Prachtig albumpje! Knap gedaan!Ik was benieuwd om het filmpje te zien, maar helaas lukt het niet. De afbeelding wordt gewoon vergroot als ik erop klik maar het filmpje zelf start niet.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart heb je gemaakt voor Sinterklaas, het filmpje kan ik niet openen, maar dat geeft niet hoor.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit albumpje! Kun je leuk foto's van Sinterklaasfeestje inplakken. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik krijg het filmpje niet geopend, maar volgens mij snap ik het idee van deze kaart/dit mini-album wel. Die ga ik ook een keer proberen te maken!
    Een kleurrijk gebeuren, maar toch echt een samenhangend geheel. Leuk ook met het jute zakje en de schoen van Vintage Jeans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig album Nathalie. Dat jute mooi gebruikt.

    Groetjes, Juliet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap om deze album te maken, erg mooi. De mogelijkheid om er versjes in te stoppen. Top idee. Gr Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi albumpje heb je gemaakt. Weer een idee opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen