maandag 28 oktober 2019

Bella Lulu Pinguins bloghop 28 okt.



                                    Hallo Allemaal!

Er is weer zo'n leuk knipvel van Bella Lulu uitgekomen met schattige, grappige pinguins en heel mooi bijpassend designpapier..en daar hebben we met het designteam allemaal weer iets leuks mee gemaakt. Leuk dat je even komt kijken op deze hop!

Ik ben helemaal fan van deze vrolijke kleuren en de leuke pinguins! En heb er deze leuke 'harmonica-tag-kaart' mee gemaakt. Ik heb daarvoor een mal van Dutch Doobadoo  (470.713.672) gebruikt, en deze 5x naast elkaar gemaakt. Daarna het designpapier van Noor-Design  'Sleigh Ride' erop en daar de pockets op ook met dit zelfde designpapier. Het randje is gemaakt met de randstans van Joy!crafts 'Esmee Cutting&Embossing'. De sterretjes aan de voorkant heb ik gestanst met een stans van Marianne design, en de rode sterretjes heb ik met een heel oud knijpstansmachientje gemaakt..wat ik al had als kind...


Je ziet het hier op de foto's niet zo goed maar als je de kaart beweegt glittert hij heel mooi alsof er ijs op zit..dit komt omdat ik op de sterren en ronde stansen ( van Joy!crafts 'Esmee Cutting&Embossing") wat 'Eis Kristall' van Viva heb  gedaan...dat geeft echt een ijs-effect, erg leuk voor een winterkaart! 


Als je de strik aan de voorkant losmaakt en de kaart openvouwt zie je deze leuke pinguin in zijn warme trui, ik vond het grappig om deze tekst erbij te plakken en de pinguin ook echt een rode neus te geven! Dat rode neusje heb ik met een druppel  Nuvo Crystal Drops 'Red Berry' gemaakt. Wel even heel goed laten drogen voor je verder werkt met de kaart..of beter nog helemaal op het laatst doen.


Ik heb bovenin de harmonica-tag-kaart gaatjes gemaakt met gekleurde lintjes erdoor zodat de kaart echt een tag-kaart wordt, en ook in de pockets zitten allemaal tags. De grote tags zijn gemaakt met stansen die ik al lang had liggen ..de kleine tags heb ik uit het Noor Designpapier 'Sleigh Ride' gehaald. Ik vond het superleuk deze kaart te maken!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar

Joyce

7 opmerkingen: