maandag 21 oktober 2019

Bloghop Bella Lulu 21 okt. Halloween



                                                Hallo Allemaal!

Wat leuk dat je komt kijken bij de bloghop van deze week! 31 Oktober komt al dichterbij..dus bijna Halloween! Er is een leuk knipvel in het Thema 'Halloween' en dat hebben we bij het Design-team deze week dan ook allemaal gebruikt  voor deze hop..


Ik heb een hele grote kaart gemaakt die kan staan..zodat het een soort kijkkastje wordt. Ik heb zoals je kunt zien de huisjes-mal van Dutch Doobadoo gebruikt als basis. Deze heb ik aan de onderkant iets langer gelaten. Op het paarse cardstock heb ik met een mask stencil een  baksteen- motief  gemaakt door te blenden met blendingtool en Harmony ink 'Plum Pudding'. 


Hier op de foto kun je goed zien dat ik twee "armen"gemaakt heb aan de huisjes..deze heb ik uit de hand getekend en geknipt. En aan de zijkanten van de huisjes gelijmd..daarna in vorm gebogen en op twee plaatsen een inkeeping geknipt zodat ik het in elkaar kon schuiven zonder het te moeten lijmen. Een prima systeem dat goed blijft staan, maar wat je ook los kunt maken en plat op kunt sturen zo.  


Met heel veel verschillende stansen van Marianne Design...de pompoenen..het tuinhekje.. en de vleermuis, spoken en bezem en de stans van Joy!Crafts met de 'Mushrooms" alles lekker opgepimpt. En niet te vergeten het leuke knipvel van Bella Lulu met de mooie heksen, pompoentjes de heksenketel en de tekstjes! Ik heb het lekker vol geplakt..en zelfs nog wat mosjes en spinnenrag erop gemaakt.


Ik vond het heel erg leuk om deze kaart te maken, hij komt zeker bij mij op de kast te staan met Halloween! Hopelijk heb ik je op leuke ideeen gebracht...
Heel veel creatieve groetjes van mij!
Natalie

Je mag nu verder hoppen naar,
Noor&Zohttp://noorenzo.blogspot.com/

7 opmerkingen:

  1. Prachtig en echt een kijkdoos waar heel veel op te zien is. Lekker griezelen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Halloween decoratie!
    Paars is ook helemaal hip:)
    Erg leuke details, kan ook niet anders met zo'n mooi knipvel.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart waar veel op te zien is. Erg leuk om naar te kijken, steeds ontdek je weer iets nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komen alleen maar mooie creaties voorbij. Wat mooi is deze ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf gedaan! Leuk idee om de kaart te verlengen door er zelf een extra stuk bij te knippen naast de huisjesmal. Die ga ik onthouden! Heel de kijkdooskaart straalt Halloween sfeer uit. Tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze is ook al zo ontzettend leuk!!! Vooral je achtergrond vind ik helemaal geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je raakt niet uitgekeken in deze kijkdoos z oveel kleurtjes echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen