vrijdag 11 oktober 2019

bloghop Bella Lulu knipvel Vosjes 11okt.

                                       


                                                            Hallo Allemaal!

Leuk dat je een kijkje neemt in de bloghop van deze week! We hebben allemaal ons best gedaan om weer een mooie kaart te maken en je te inspireren. Deze keer zijn we aan de slag gegaan met het leuke Bella Lulu knipvel  3000/0016 met de lieve vosjes erop.

Herfst is een heel leuk thema voor een mooie kleurrijke kaart! Vooral met al die gave stans in dit thema kun je prachtige dingen maken. Ik heb ze dan ook veel gebruikt voor mijn kaart zoals je kunt zien. De 'Mushrooms'-stans van Joy!crafts is echt wel een favoriet van mij...zo leuk al die paddenstoelen! Verder heb ik gebruikt van Joy!crafts  'Ivy', de hedera-takjes.. en de prachtige randstans 'Esmee Cutting&Embossing'.


Het model kaart heb je misschien al eens ergens voorbij zien komen. Ik zag het weer ergens en vond het erg leuk om deze weer eens te maken..als je de kaart open vouwt komen deze vier plaatjes naar voren. De tekst en het vosje van het Bella Lulu knipvel en de paddenstoeltjes komen zo extra mooi naar voren. Ook heb ik nog een kleine pocket gemaakt met tag erin om iets persoonlijks op te kunnen schrijven naar de ontvanger. 


Met de Nuvo Crystal Drops heb ik de kleine besjes gemaakt op de hedera-takjes en met de Nuvo Dream Drops de stippen op de paddenstoelen. Met een witte Posca pensel de streepjes op de kaart en op de paddenstoelen. Deze kleine details maken de kaart helemaal af. Hopelijk vinden jullie hem leuk, nu lekker verder hoppen naar het volgende kaartje!

Creatieve groetjes!

Natalie

Je mag nu hoppen naar ANTJEhttp://www.antjesblog.com/

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie! Geweldig leuk met die delen die omhoog komen als je de kaart open klapt!Je hebt alles heel mooi gecombineerd.De stippen op de paddestoelen zijn echt heel mooi gedaan! Schitterende creatie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie creatie! Heel veel op te zien. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een leuk model dit kaartje. Echt heel leuk gemaakt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuke kaart is daar een beschrijving van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie hoor zo mooi en leuk. Ook de paddestoel en de bosjes zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart heb je gemaakt. Mooi hoor, die bosjes en paddestoelen zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik heb deze kaart al 10 keer bekeken en nog zie ik nieuwe dingen.echt geweldig mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!!! En die kleuren pfff... om verliefd op te worden 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je doet mij als 'herfstmens' hier veel plezier mee.... wat mooi.

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! Mooi model, erg creatief !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel iedereen voor de relaties...erg leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen