maandag 14 oktober 2019

Origamikaart bloghop 14 okt.



                                            Hallo Allemaal,

Deze keer in de bloghop een leuke en op het eerste oog een ingewikkelde kaart..maar het valt reuze mee! En wat is 'ie leuk om te maken..dit model kaart!

Als eerste ben ik begonnen om op wit cardstock van 30x30 cm alle rillijnen te zetten. Als je de on-line workshop  van Noor & Zo All Inclusive volgt is dit heel goed te volgen en te doen. Ik heb voor deze kaart het leuke Noor Designpapier 'Woof Woof'' gekozen.  En om het lekker vrolijk te maken heb ik rood cardstock gebruikt. De hondjes heb ik gestempeld met de Clear stempels ' Odey and friends' van CraftEmotions, en daarna met aquarelpotloden ingekleurd en geschilderd. Daarna natuurlijk zorgvuldig uitknippen met een klein wit randje. Op de band heb ik een gesp gemaakt, daarvoor heb ik de stans van Joy!crafts  Vintage jeans "Buckle & Belt' gebruikt.


Als je de band van de kaart afschuift dan kun je de kaart openvouwen. De rode hartjes zijn gemaakt met een randpons van Vaessen Creative.  


In de Origamikaart heb ik nog een kaartje gemaakt. Deze wordt op zijn plek gehouden door een bandje wat in het midden met een magneetje open en dicht kan. 


De tekst op het kaartje heb ik uit het Bella Lulu knipvel 'Frency' geknipt. De achtergrond heb ik gemaakt met  de Mask Stencils van Joy!crafts en distress ink.


Zoals je kunt zien zitten de drie kaartjes bijelkaar door een splitpen. Op het middelste kaartje heb ik een pocket gemaakt met tags zodat er nog een persoonlijke groet op geschreven kan worden. Ik vond het heel leuk om deze kaart te maken!

Heel veel creatieve groetjes,Natalie

Je mag nu verder hoppen naar,

Corryhttp://corrydank.blogspot.com/


8 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en prachtig model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie, prachtig ontwerp...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een te gekke kaart en het rode Cardstock is een heel leuk idee. Groetjes Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan zo met die hondjes. Vind vooral de tekkel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave kaart met de hondjes.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat super gave is het kaart geworden. Erg leuk om rood als accentkleur te gebruiken. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen