vrijdag 22 november 2019

bloghop 22 nov. Tafereel-kaart



  Hallo allemaal! Dit keer hebben we een superleuk model kaart gemaakt..naar een voorbeeld van Thera. Het lijkt op het eerste oog een gewone kaart...maar als je hem opend komt er iets prachtigs tevoorschijn...kijk je mee?


Dit is de tafereel-kaart! Thera heeft een heel duidelijke beschrijving en filmpje hiervan gemaakt. Ik heb ervoor gekozen om het met lekker vrolijke kleuren en dieren te maken..alsof je de jungle inkijkt. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Noor!design 'At the Zoo'.. Voor de voorkant heb ik de stans Cutting & embossing 6002/1200 van Joy!crafts gebruikt op groen cardstock. En de twee nieuwsgierige uiltjes die meteen opvallen komen natuurlijk van een van de Bella Lulu knipvellen van Noor!design.  


Als je de kaart open vouwt komt er een vrolijk tafereeltje tevoorschijn! Ik heb aan de linkerkant een pocket gemaakt met een tag, waar je een persoonlijke boodschap op kunt schrijven. Zoals je kunt zien heb ik veel verschillende stansen gebruikt. Voor de bloemen, 'Floral Flourishes'van Joy!crafts .. en ook 'Leaves'voor de bladeren. Verder ook de 'Grass Border' van Noor!design.


Ik heb de dieren uit verschillende Bella Lulu knipvellen gehaald. Zo zie je dat je deze ook best met elkaar kunt combineren! Ik vind het zelf erg leuk om ermee 'te spelen' en  uit te proberen wat allemaal bij elkaar past. Als laatste heb ik mijn Nuvo Drops er weer bij gepakt en met de kleuren  'Red Berry', 'Dandelion Yellow', en 'Ripened Pumpkin', een drupje in de bloemetjes gedaan.


Ik hoop dat je het leuk vond mijn kaart te bekijken.. en dat je leuke ideeen hebt opgedaan!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie
Je mag nu lekker verder hoppen naar:Corry



11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en mooie kaart. Lekker kleurig en heel leuk thema de jungle! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke jungle heb je gemaakt zo veel dieren te zien en prachtige kleuren!
    je voelt je als Jane in het oerwoud :)
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow super gaaf en vrolijk bovendien. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat gaaf! De kids hier zijn gek op het jungle thema....ik vind deze dan ook echt zo leuk....niet gekoppeld aan de herfst of winter want ik vind dat nu zo lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke en fleurige tafereel kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!!
    Ik heb het all in abonnement al dus ga deze zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat gaaf. Dit is zo'n leuk model. Echt een jungle uitvoering 🙈🙊 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooi tafereeltje op deze kaart, daar wordt iedereen toch vrolijk van. Zo leuk dat jungle thema. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super toffe kaart is het geworden. Ik ben er helemaal verliefd op

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is deze mooi zeg, vooral die doorkijk.

    BeantwoordenVerwijderen