maandag 19 oktober 2020

Bloghop maandag 19 oktober Bella Lulu knipvel -Apen-

 

Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen in de blog-hop! Vandaag een heel vrolijk Belle Lulu knipvel -Apen- 3000/0073 in de hoofdrol. Met de vrolijke en ondeugende aapjes op het knipvel en de bijbehorende teksten kun je superleuke creaties maken..



Bijschrift toevoegen

Als modelkaart heb ik de Boek-kaart genomen, een intructie-filmpje hiervan vind je in All Inclusive gemaakt door Corry. Ik heb bruin cardstock gebruikt uit eigen voorraad en het groene polka dot designpapier komt uit 'Let's Party' van Noor!design. Ik heb een shaker op de voorkant van de kaart gemaakt met leuk shaker-materiaal en zelf nog krimpie-dinkie banaantjes gemaakt. De shaker komt van Marianne Design 'Shakerwindows'LR0025 en is 9x9x0,4 cm.



Als je de kaart open klapt zie je de grappige, ondeugende aapjes met een leuke tekst. Het groene cardstock wat ik als achtergrond heb gebruikt en om te matten is van Florence -Froc- nr.2926-074.
De mooie gestanste bladeren zijn gemaakt met -Leaves- Joy!design nr. 6002/0331 en het grote blad is gemaakt met -denim saturdays- stencilden134 van Studiolight.

Ik hoop dat je met plezier mijn blog hebt bezocht!
Heel veel creatieve groetjes, Natalie

Je mag nu verder hoppen naar; Gerlinde

Veel plezier!
  


           






 

6 opmerkingen:

  1. Een shaker kaartbis altijd leuk. Ditbis er leuk in verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze shaker kaart Ook hier komen de aapjes weer heel goed op uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n leuk model kaart!
    Als extraatje een shaker, toppie gedaan.
    Leuk vrolijk geheel.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje! Prachtig papier erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik reageer wel wat laat Natalie, maar wat is jouw boekkaart ook super leuk geworden.
    De aapjes zijn zo leuk. En wat een idee om de shaker op de voorkant van de kaart te maken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen